Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.září 19:43

A co si jej nastavit při aktivaci karty v internetovém bankovnictví?

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.září 19:46

A co si jej nastavit při aktivaci karty v internetovém bankovnictví?

Dodatek: A co si přečíst podmínky? Je tak těžké napsat do vyhledávače Unicredit a PIN?

„Doručení karty a PIN
Banka zasílá kartu držiteli doporučeně v zásilce určené do vlastních rukou na adresu uvedenou v Žádosti/
Smlouvě o vydání (a používání) karty (dále jen „Žádost“) nebo v Rámcové smlouvě o poskytování bankovních
služeb (dále jen „Rámcová smlouva“). Karta je umístěna na papírovém nosiči, který obsahuje důležité údaje
stanovené bankou v souvislosti s užíváním karty. Držitel karty je povinen při přebírání zásilky zkontrolovat její
neporušenost. V případě, že zásilka jeví známky porušení, banka doporučuje vyžádat si od doručovatele potvrzení
o doručení poškozené zásilky a ihned tuto skutečnost oznámit bance. Banka v tomto případě přidělí držiteli karty
bezplatně novou kartu a nový PIN.
PIN ke kartě banka zasílá obyčejnou zásilkou na adresu uvedenou v Žádosti nebo Rámcové smlouvě, a to odděleně
od vlastní karty. Držitel karty je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat její neporušenost a dále postupovat
obdobně jako při doručení poškozené korespondence s kartou.“

https://www.u­nicreditbank.cz/con­tent/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty/Pri­rucka_pro_drzi­tele_platebni_kar­ty.pdf