Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.září 12:12

Moderní motory E85 většinou zvládnou, auta se dost často exportují do zemí kde je tento lihobenzín běžný. A mezi E5 a E10 není tak velký rozdíl. Význam to má snad jen u aut, kde se benzín používá výjimečně – plyňáky které jsou stále v dostahu čerpačky.

Osobně mne to nebolí, jezdím na CNG a nádrž benzínu jednou za pár měsíců vypotřebuju, protože v některých státech je CNG popelka.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.září 11:28

Moderní motory E85 většinou zvládnou, auta se dost často exportují do zemí kde je tento lihobenzín běžný. A mezi E5 a E10 není tak velký rozdíl. Význam to má snad jen u aut, kde se benzín používá výjimečně – plyňáky které jsou stále v dostahu čerpačky.

Osobně mne to nebolí, jezdím na CNG a nádrž benzínu jednou za pár měsíců vypotřebuju, protože v některých státech je CNG popelka. CNG také může obsahovat biosložku (metan z bioplynových stanic), ale pokud vím, tak se ta informace uvádí jen u některých čerpaček v Německu.