Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.leden 17:12

Tunelem jedu dokonce rád, pokud je osvětlený a má rozumný podélný spád. Ale nerad vzpomínám třeba na tunely v Norsku, které byly ještě tak před deseti lety často vůbec neosvětlené a dokonce někdy se jim nepodařilo odstřelit plný profil, což bylo označeno prostě jen bílým cákancem vápna na vyčnívajícím šutru. Loni jsem tam viděl takové už jenom dva a krátké, jen pár set metrů.
Na druhou stranu mi opravdu nedělají dobře podmořské tunely, třeba pod přístavem v Hamburku nebo v Amsterdamu nebo v Rotterdamu. Tam, co jedete dolů 12 % jako lochneska, nad vámi ten prohnutý strop a víte, že se budete za chvíli zase drápat 12 % nahoru. Vždycky mě napadne, že mi v té úvrati dole chcípne motor.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.leden 17:14

Tunelem jedu dokonce rád, pokud je osvětlený a má rozumný podélný spád. Ale nerad vzpomínám třeba na tunely v Norsku, které byly ještě tak před deseti lety často vůbec neosvětlené a dokonce někdy se jim nepodařilo odstřelit plný profil, což bylo označeno prostě jen bílým cákancem vápna na vyčnívajícím šutru. Loni jsem tam viděl takové už jenom dva a krátké, jen pár set metrů.
Na druhou stranu mi opravdu nedělají dobře podmořské tunely, třeba pod přístavem v Hamburku nebo v Amsterdamu nebo v Rotterdamu. Tam, co jedete dolů 12 % jako lochneska, nad vámi ten prohnutý strop a víte, že se budete za chvíli zase drápat 12 % nahoru. Vždycky mě napadne, že mi v té úvrati dole chcípne motor. A já budu jezdit setrvačností tam a zpátky jako kyvadýlko, pak se auto zastaví… a ze stropu začne stříkat voda.