Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.prosinec 12:07

Je třeba, abyste si uvědomil, že z pohledu jazyka je věta jednotka jazykového projevu, která tvoří mluvnicky, významově, zvukově (n. graficky) uzavřený celek.

  1. Z pohledu syntaktického se věta dělí na na jednoduchou a souvětí (podřadné, souřadné, složité) atd. Takže jedna věta v uvedené knize je složité souvětí.
  2. Zvuková (grafické) – tou se zabývá fonologie a fonetika – vysvětleno u otázky

    Druhy vět podle postoje mlvčího – oznamovací – tázací – rozkazovací – přací – zvolací

  3. Věta významově – takže by měl každý poznat, že se nerozlišuje, zda jde o větu jednoduchou nebo souvět, ale její význam, I když zde stačí chrakterizovat jako monolog vyrpavěče atd.,

Rozebírat větu není snadné,m protože je to proud myšlenek, úvahslepenec, spojky jsou často použity v jiném významu, úvahy končí otazníkem, pak pokračuje velké písmeno, , jde o automatický text, někdy chybí I čárky, skáče od myšlenky k myšlence atd. Surrealistický postup.
Takže tsuto jednu větu není možné správně rozebrat. Navíc, zřejmě opravdu šlo od školní úkol, takže se měl autor otázky pokusit sám.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.prosinec 12:38

Je třeba, abyste si uvědomil, že z pohledu jazyka je věta jednotka jazykového projevu, která tvoří mluvnicky, významově, zvukově (n. graficky) uzavřený celek.

  1. Z pohledu syntaktického se věta dělí na na jednoduchou a souvětí (podřadné, souřadné, složité) atd. Takže jedna věta v uvedené knize je složité souvětí.
  2. Zvuková (grafické) – tou se zabývá fonologie a fonetika – vysvětleno u otázky

    Druhy vět podle postoje mlvčího – oznamovací – tázací – rozkazovací – přací – zvolací

  3. Věta významově – zde se erozlišuje, zda jde o větu jednoduchou nebo souvět, ale o ejí význam, I když zde stačí chrakterizovat jako monolog vyrpavěče atd.,

Rozebírat větu není snadné, protože je to proud myšlenek, úvah, slepenec, spojky jsou často použity v jiném významu, úvahy končí otazníkem, pak pokračuje velké písmeno, , jde o automatický text, někdy chybí I čárky, skáče od myšlenky k myšlence atd. Surrealistický postup.

Takže tsuto jednu větu není možné správně rozebrat. Navíc, zřejmě opravdu šlo o školní úkol, takže se měl autor otázky pokusit sám.