Odpověděl/a – 17.prosinec 12:07
Je třeba, abyste si uvědomil, že z pohledu jazyka je věta jednotka jazykového projevu, která tvoří mluvnicky, významově, zvukově (n. graficky) uzavřený celek.
Druhy vět podle postoje mlvčího – oznamovací – tázací – rozkazovací – přací – zvolací
Rozebírat větu není snadné,m protože je to proud myšlenek,
úvahslepenec, spojky jsou často použity v jiném významu, úvahy končí
otazníkem, pak pokračuje velké písmeno, , jde o automatický text, někdy
chybí I čárky, skáče od myšlenky k myšlence atd. Surrealistický
postup.
Takže tsuto jednu větu není možné správně rozebrat. Navíc, zřejmě
opravdu šlo od školní úkol, takže se měl autor otázky pokusit sám.
Odpověděl/a – 17.prosinec 12:38
Je třeba, abyste si uvědomil, že z pohledu jazyka je věta jednotka jazykového projevu, která tvoří mluvnicky, významově, zvukově (n. graficky) uzavřený celek.
Druhy vět podle postoje mlvčího – oznamovací – tázací – rozkazovací – přací – zvolací
Rozebírat větu není snadné, protože je to proud myšlenek, úvah, slepenec, spojky jsou často použity v jiném významu, úvahy končí otazníkem, pak pokračuje velké písmeno, , jde o automatický text, někdy chybí I čárky, skáče od myšlenky k myšlence atd. Surrealistický postup.
Takže tsuto jednu větu není možné správně rozebrat. Navíc, zřejmě opravdu šlo o školní úkol, takže se měl autor otázky pokusit sám.