Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.prosinec 18:40

  1. Myslím, tedy , jsem je důkazem lidské existence, Pokud výrok orátíte, tak nemusí platit. Jsem, tedy myslím, Vždy neplatí. Ale D. tvrzení nebyo vyvráceno.
  2. Jeho názory na zvířata byly některé vyvrácené. . . D. uváděl, že rozdíl mezi zvířaty a člověkem je v neschopnosti mluvit. Zvířata komunikuji působem než liddé. Člověk se naučí jim rozumět, stejně je to naopak.

Používají zvířata rozum? D. je srovnává se stroji, které sestavila příroda. Některá mohou mít I vysoké EQ. Přece se říká, že je člověk chytrý jako liška/opice, tvrdohlavý jako beran,j, lstivý jako had atd.

Tato teorie o tom, že zvířata nemají rozum, byla vyvrácená – viz odkaz http://www.czechfre­epress.cz/emil-kalabus/maji-zvirata-vedomi-a-umi-myslet.html

Někdy jsou lidé víc nemyslící než zvířata – co udělali s přírodou.
Byl vyvrácený jeho názor, že zvířata necítí bolet a utrpení., že tedy nejsou stroji, ale jde o tvory, kteří cítí bolest..

Třeba A. Schopenauer vyslovil myšlenku
„Ne smilování, ale spravedlnost dlužíme zvířatům“.

(Na téma práv zvířat) „tázkou není, zda dokáží myslet, ani zda dokáží mluvit, ale zda jsou schopna trpět“

Něco v odkazu, ale zabývala jsem se filozofií obecně, tedy tím, co se týkalo člověka, nikoliv zvířat.

Ale v článku jde o práva zvířat. Najdete diplomovou práci, která se zajímá etikou zvířat, ale je zakázané bez souhlasu autora uvádět víc. Takže musíte zkusit vyhledat sám.

http://www.kru­tarealita.estran­ky.cz/clanky/pra­va-zvirat.html

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.prosinec 18:47

  1. Myslím, tedy , jsem je důkazem lidské existence, Pokud výrok obrátíte, tak nemusí platit. Jsem, tedy myslím, Každý jedinec „nemyslí“. . Ale D. tvrzení nebylo vyvráceno.
  2. Jeho názory na zvířata byly vyvrácené. . . D. uváděl, že rozdíl mezi zvířaty a člověkem je v neschopnosti mluvit. Zvířata komunikujé přece jinak než lidé. Ale vzájemně se často pochopí.

Používají zvířata rozum? D. je srovnává se stroji, které sestavila příroda. Některá mohou mít vysoké EQ. Přece se říká, že je člověk chytrý jako liška/opice, tvrdohlavý jako beran, lstivý jako had atd.

Tato teorie o tom, že zvířata nemají rozum, byla vyvrácená – viz odkaz http://www.czechfre­epress.cz/emil-kalabus/maji-zvirata-vedomi-a-umi-myslet.html

Byl vyvrácený jeho názor, že zvířata necítí bolet a utrpení., že tedy nejsou stroji, ale jde o tvory, kteří cítí bolest..Jde o jakousi etiku. Tou se filozofové zabývali nejvíc.

Třeba A. Schopenauer vyslovil myšlenku
„Ne smilování, ale spravedlnost dlužíme zvířatům“.

(Na téma práv zvířat) „otázkou není, zda dokáží myslet, ani zda dokáží mluvit, ale zda jsou schopna trpět“

Něco v odkazu, ale zabývala jsem se filozofií obecně, tedy tím, co se týkalo člověka, nikoliv zvířat.

Ale v článku jde o práva zvířat, nebo o jejich morální status. . Najdete diplomovou práci, která se zajímá etikou zvířat, ale je zakázané bez souhlasu autora uvádět víc. Takže musíte zkusit vyhledat sám.

http://www.kru­tarealita.estran­ky.cz/clanky/pra­va-zvirat.html

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.prosinec 19:10

  1. Myslím, tedy , jsem je důkazem lidské existence, Pokud výrok obrátíte, tak nemusí platit. Jsem, tedy myslím, Každý jedinec „nemyslí“. . Ale D. tvrzení nebylo vyvráceno.
  2. Jeho názory na zvířata byly vyvrácené. . . D. uváděl, že rozdíl mezi zvířaty a člověkem je v neschopnosti mluvit. Zvířata komunikujé přece jinak než lidé. Ale vzájemně se často pochopí.

Používají zvířata rozum? D. je srovnává se stroji, které sestavila příroda. Některá mohou mít vysoké EQ. Přece se říká, že je člověk chytrý jako liška/opice, tvrdohlavý jako beran, lstivý jako had atd.

Tato teorie o tom, že zvířata nemají rozum, byla vyvrácená – viz odkaz http://www.czechfre­epress.cz/emil-kalabus/maji-zvirata-vedomi-a-umi-myslet.html

Byl vyvrácený jeho názor, že zvířata necítí bolet a utrpení., že tedy nejsou stroji, ale jde o tvory, kteří cítí bolest..Jde o jakousi etiku. Tou se filozofové zabývali nejvíc.


Třeba A. Schopenauer vyslovil myšlenku
„Ne smilování, ale spravedlnost dlužíme zvířatům“.


(Na téma práv zvířat) „otázkou není, zda dokáží myslet, ani zda dokáží mluvit, ale zda jsou schopna trpět“

Něco v odkazu, ale zabývala jsem se filozofií obecně, tedy tím, co se týkalo člověka, nikoliv zvířat.

V článku jde o práva zvířat, o jejich morální status.

http://www.kru­tarealita.estran­ky.cz/clanky/pra­va-zvirat.html

Najdete i diplomovou práci, která se zabývá etikou zvířat, ale je zakázané bez souhlasu autora uvádět víc. Takže musíte zkusit vyhledat sám.