Odpověděl/a – 7.prosinec 12:15
Každý nevěří v Jehovu, je to jen a jen váš názor.
Pročtěte si odpovědi v archivu, o trestu smrti se několikrát
psalo.
https://www.odpovedi.cz/search?q=trest%20smrti
–
Upřesňuji slova z Vyššího principu, která nepřesně citoval
McMerkurion
Profesor Málek řekl: „Z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem“.
K zločinu nepatří jen vražda, ale i jiná provinění. Vražda zůstala, ale není považovaná za zločin.
Takže i z toho plyne, že udělit trest smrti, není vždy jednoznačné.
Často může dojít i k justičnímu omylu, objevit se jiné skutečnosti,
důvody atd.
Najde se mnoho popravených, kteří jsou nevinní.
Myslím si, že existence trestu smrti zločince neodradí, většina pachatelů zločiny neplánuje. .Je to smrt za smrt, přece určitá pochybnost existuje …
Myslím si, že pro pachatele je mnohem horší sedět ve vězení a přemýšlet, že jiná možnost neexistuje.
Takže doživotí v těžkých podmínkách, o suché kůrce a vodě, jak se kdysi tvrdil …
Odpověděl/a – 7.prosinec 12:19
Každý nevěří v Jehovu, je to jen a jen váš názor.
Pročtěte si odpovědi v archivu, o trestu smrti se několikrát
psalo.
https://www.odpovedi.cz/search?q=trest%20smrti
–
Upřesňuji slova z Vyššího principu, která nepřesně citoval
McMerkurion
Profesor Málek řekl: „Z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem“.
K zločinu nepatří jen vražda, ale i jiná provinění. Vražda zůstala, ale není považovaná za zločin.
Takže i z toho plyne, že udělit trest smrti, není vždy jednoznačné.
Často může dojít i k justičnímu omylu, objevit se jiné skutečnosti,
důvody atd.
Najde se mnoho popravených, kteří jsou nevinní.
Myslím si, že existence trestu smrti zločince neodradí, většina pachatelů zločiny neplánuje. .Je to smrt za smrt, přece určitá pochybnost existuje …
Řekla bych,, že pro pachatele je mnohem horší sedět ve vězení a přemýšlet, že jiná možnost neexistuje, že zde i zemře. . Při trestu smrti si tolik neuvědomuje, co způsobil, „nehryže“ ho svědomí.
Takže doživotí v těžkých podmínkách, o suché kůrce a vodě, jak se kdysi tvrdil , nepřijíimat návštěvy atd.