Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 6:35

Vůbec nic na nich není čekého, to jen Hyundai zkouší stavět svůj marketing (toto slovo je třeba naučit se překládat jako „sugestivní lež s cílem prodat víc“) na předpokladu, že když tu postaví svou montovnu či obchodní zastoupení automaticky se stávají místním národním klenotem 🙂 Je to jen laciný marketing.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 6:36

Vůbec nic na nich není čekého, to jen Hyundai zkouší stavět svůj marketing (toto slovo je třeba naučit se překládat jako „sugestivní lež s cílem prodat víc“) na předpokladu, že když tu postaví svou montovnu či obchodní zastoupení automaticky se stávají místním národním klenotem 🙂 Je to jen laciný marketing. Na Škodě už krome jejího názvu také není českého nic … mnoho českého už nezbylo, asi je třeba zvyknout si, že budeme jen malou součástí evropy a nic moc nás celistvě identifikovat nebude.