Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.červenec 11:56

Mně staré dvouválcové dvoutakty taky učarovaly, jezdil jsem na ČZ 250 (typ 471). Ta Jawa je taky nádherný stroj, ale bylo by třeba si vyzkoušet posez a zda dosáhneš nohama na zem. I když není tak těžká jako výšeobjemové motorky, přece jenom váha přes 160 kg je taky docela dost. Výkonově pro nenáročné ježdění stačí až až, jsou jednoduché a spolehlivé, veškerou údržbu a opravy jsem si dělal sám. Při koupi z druhé ruky bych si vzal někoho zkušeného, kdo tyhle stroje dobře zná a zaměřil se na účinnost brzd a na výkon. Staré kývačky občas potřebovaly výbrus válců, ale tyhle novější už možná ne, nemám zkušenost.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.červenec 12:01

Mně staré dvouválcové dvoutakty taky učarovaly, jezdil jsem na ČZ 250 (typ 471). Ta Jawa je taky nádherný stroj, ale bylo by třeba si vyzkoušet posez a zda dosáhneš nohama na zem. I když není tak těžká jako výšeobjemové motorky, přece jenom váha přes 160 kg je taky docela dost. Výkonově pro nenáročné ježdění stačí až až, jsou jednoduché a spolehlivé, veškerou údržbu a opravy jsem si dělal sám. Při koupi z druhé ruky bych si vzal někoho zkušeného, kdo tyhle stroje dobře zná a zaměřil se na účinnost brzd a na výkon. Staré kývačky občas potřebovaly výbrus válců, ale tyhle novější už možná ne, nemám zkušenost.

Benzín se čepuje běžný natural 95, jen se přidává olej pro dvoutakty M2T. Už dřívější kalify měly oddělené mazání, možná je mají i jmenované typy.