Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.červenec 14:19

U některých bank se zadává číslo (jiné než číslo účtu), dále heslo a dále kód z SMS, která přijde na mobil. Pokud se to zadá špatně, je to možné jen 1× zadat správně – jinak se (přístup do bankovnictví) zablokuje a musí se osobně přijít na pobočku nebo použít tajné heslo, které mi poslali v obálce poštou.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červenec 11:52

U některých bank se zadává číslo (jiné než číslo účtu), dále heslo a dále kód z SMS, která přijde na mobil. Pokud se to zadá špatně, je to možné jen 1× zadat správně – jinak se (přístup do bankovnictví) zablokuje a musí se osobně přijít na pobočku nebo použít tajné heslo, které mi poslali v obálce poštou.

Do svého internetového bankovnictví chodím vždy jen přes zabezpečené připojení: https