Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.prosinec 23:17

Že něco tvrdí osoba na infolince, nemusí být ještě pravda. Oni velmi rádi tvrdí, že chyba není u nich

Já osobně bych zkusil-

  • za prvé projít dráty od zástrčky k modemu a od modemu k PC jestli nejsou porušené (ukroucené), popřípadě, zda jsou na nich konektory v pořádku
  • poté, bych zkusil jiný modem a jiné zařízení (jiný PC, mobil, atd.), abych vyloučil chybu jak modemu, tak i PC (síťové karty, nebo jiného komponentu)
  • pokud problémy budou přetrvávat, tak je to jasné a chyba je u poskytovatele

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.prosinec 23:26

Že něco tvrdí osoba na infolince, nemusí být ještě pravda. Oni velmi rádi tvrdí, že chyba není u nich

Já osobně bych zkusil-

  • za prvé projít dráty od zástrčky k modemu a od modemu k PC jestli nejsou porušené (ukroucené), popřípadě, zda jsou na nich konektory v pořádku (zde je chyba velmi nepravděpodobná, to by spíš internet nešel vůbec)
  • poté, bych zkusil jiný modem a jiné zařízení (jiný PC, mobil, atd.), abych vyloučil chybu jak modemu, tak i PC (síťové karty, nebo jiného komponentu)
  • pokud problémy budou přetrvávat, tak je to jasné a chyba je u poskytovatele