Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.prosinec 6:22

Jak píše Mosoj, může být problém v nefunkčním ovládání klapky vzduchu (nereaguje na plné otevření či dovření), teda nepropouští Vámi navolený vzduch ať už teplý či studený. Popřípadě může být zanesený topný článek. Já mám konkrétně Opel Astru, pokud si navolím vnitřní cirkulaci a ofuk nohou, tak v autě také nic moc teplo není, pokud zvolím třeba na ofuk čelního skla, tak mám po chvíli chodu motoru v autě opravdu teplo jako v pověstném pekl. Mrknul bych nejprve na ovládací panel a poté bych pátral po dalších příčinách. A na jakou teplotu se zahřeje vůbec motor? Poněvadž pokud visí termostat v otevřeném stavu, tak Vám topení nemůže jít na max.výkon, protože nedojde ani k zahřátí motoru.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.prosinec 6:24

Jak píše Mosoj, může být problém v nefunkčním ovládání klapky vzduchu (nereaguje na plné otevření či dovření), teda nepropouští Vámi navolený vzduch ať už teplý či studený. Popřípadě může být zanesený topný článek. Já mám konkrétně Opel Astru, pokud si navolím vnitřní cirkulaci a ofuk nohou, tak v autě také nic moc teplo není, pokud zvolím třeba na ofuk čelního skla, tak mám po chvíli chodu motoru v autě opravdu teplo jako v pověstném pekle. Mrknul bych nejprve na ovládací panel a poté bych pátral po dalších příčinách. A na jakou teplotu se zahřeje vůbec motor? Poněvadž pokud visí termostat v otevřeném stavu, tak Vám topení nemůže jít na max.výkon, protože nedojde ani k zahřátí motoru.