Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 16:46

Věnuji se svařování na profesionální úrovni a mohu k tomu říct jen toto:
Svářečka má 60-ti % zatěžovatel 80A. To stačí na svařování běžných jeklů a trubek do síly 2 – max 3mm. Bodovat plechy taky půjde. Doma si jen tak něco smrknout asi jo… Doporučuji nesvařovat konstrukce. Žádná U ani I. Neprovaří se to pořádně !

Cena stroje je taková, že bych si ještě třeba nějaký ten peníz přidal a koupil plnohodnotný stroj. Tzn. výměnný hořák připojený eurokonektorem,vy­měnitelný zemnící kabel a hlavně cívka 15kg.
Mohu doporučit svářečku KIT 2200 Standart 4kladka + hořák + ventil + dárek. Mám ji jako záložní a s tou už se dá rozumně svařovat kdeco, ale hlavně má čtyřkladkový posuv drátu a to je velký luxus. Dájí se s ní bodovat prahy na autě i vařit konstrukce.
Rozdíl ceny je pár tisíc a lahev co2 seženete na inzerát.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 16:47

Věnuji se svařování na profesionální úrovni a mohu k tomu říct jen toto:
Svářečka má 60-ti % zatěžovatel 80A. To stačí na svařování běžných jeklů a trubek do síly 2 – max 3mm. Bodovat plechy taky půjde. Doma si jen tak něco smrknout asi jo… Doporučuji nesvařovat konstrukce. Žádná U ani I. Neprovaří se to pořádně !

Cena stroje je taková, že bych si ještě třeba nějaký ten peníz přidal a koupil plnohodnotný stroj. Tzn. výměnný hořák připojený eurokonektorem,vy­měnitelný zemnící kabel a hlavně cívka 15kg.
Mohu doporučit svářečku KIT 2200 Standart 4kladka + hořák + ventil + dárek. Mám ji jako záložní a s tou už se dá rozumně svařovat kdeco, ale hlavně má čtyřkladkový posuv drátu a to je velký luxus. Dájí se s ní bodovat prahy na autě i vařit konstrukce.
Rozdíl ceny je pár tisíc a lahev co2 seženete na inzerát.

Zdroj: http://www.svartop.cz/svareci-technika/kit-2200-standart-4kladka-horak-ventil-2/