Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.září 13:45

Pokud „matka příroda“ dělá svou práci dobře, za 8 – 10 hodin se závodník vyprázdní.. Pokud ne, tak dostane misku horkých cereálií. Těsně před závodem uvidíte všechny závodníky v koupelně a na WC.

Závodník má obvykle mnohem vážnější problém s dehydratací, než s nadměrnou hydrataci Obleky efektivně izolují. Většina řidičů hlásí úbytek hmotnosti 5 až 10 liber tekutin v průběhu závodu.

Jo, a u těchto superizolačního obleků neexistuje žádné speciálně upravené zařízení pro kaplaný odpat.

Ale pro jistotu nosí jezdci plenky pro dospělé, kdyby mu přes všechna opatření vznikla potřeba. S plným měchýřem nemohou závodit, kdyby došlo k havárii, vznikly by horší zdravotní problémy.

http://www.stra­ightdope.com/co­lumns/read/1554/how-do-racecar-drivers-relieve-themselves-during-a-race
a další zdroje

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.září 13:51

Pokud „matka příroda“ dělá svou práci dobře, za 8 – 10 hodin se závodník vyprázdní.. Pokud ne, tak dostane misku horkých cereálií. Těsně před závodem uvidíte všechny závodníky v koupelně a na WC.

Závodník má obvykle mnohem vážnější problém s dehydratací, než s nadměrnou hydrataci Obleky efektivně izolují. Většina řidičů hlásí úbytek hmotnosti 5 až 10 liber a ztrátu tekutin v průběhu závodu.
Jo, a u těchto superizolačních obleků neexistuje žádné speciálně upravené zařízení pro tekutý odpad.

Ale pro jistotu nosí jezdci plenky pro dospělé, kdyby mu přes všechna opatření vznikla potřeba.

S plným měchýřem nemohou závodit, zpomaluje je. Navíc kdyby došlo k havárii, vznikly by prý mnohem horší zdravotní problémy než s měchýřem prázdným.

http://www.stra­ightdope.com/co­lumns/read/1554/how-do-racecar-drivers-relieve-themselves-during-a-race
a další zdroje

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.září 14:33

Aby k uvedenému případu nedošlo, řeší se před závodem.

Pokud „matka příroda“ dělá svou práci dobře, za 8 – 10 hodin se závodník vyprázdní.. Pokud ne, tak dostane misku horkých cereálií. Těsně před závodem uvidíte všechny závodníky v koupelně a na WC.

Závodník má obvykle mnohem vážnější problém s dehydratací než s nadměrnou hydrataci Obleky efektivně izolují. Většina řidičů hlásí po dojezdu úbytek hmotnosti 5 až 10 liber a ztrátu tekutin v průběhu závodu.

Jo, a u těchto superizolačních obleků neexistuje žádné speciálně upravené zařízení pro tekutý odpad.

Ale pro jistotu nosí jezdci plenky pro dospělé, kdyby mu přes všechna opatření vznikla potřeba.

S plným měchýřem nemohou závodit, zpomaluje je. Navíc kdyby došlo k havárii, vznikly by prý mnohem horší zdravotní problémy než s měchýřem prázdným.

http://www.stra­ightdope.com/co­lumns/read/1554/how-do-racecar-drivers-relieve-themselves-during-a-race
a další zdroje