Odpověděl/a – 4.září 15:52
Není lehké odpovědět na dotaz ;)
Obecně se tvrdilo a tvrdí, že jsou žáci nesmyslně přetěžováni…
Základní problém shledávám v absenci jednotných školních osnov
v rámci ZŠ.
Kantoři vyučující na těchto školách tvrdí, že chybí/upadá zájem po
vědění o vzdělávání se…
Po žácích ČR jsou požadovány „rozšířené“ (možná zbytečně)
znalosti v mnoha předmětech: Zeměpis, Fyzika, Matematika, Přírodopis,
Dějepis (světové dějiny), Chemie apod.
15 letý Kanaďan nebo Američan sotva bude „mrskat“ hlavní města
evropských států, SŠ zakreslovat do slepých map evropské, ruské nebo
africké řeky… O antických evropských dějinách nemá ani páru…
Dějiny a prezidenty USA možná vyjmenuje jako když bičem mrská (pokud ho to
zajímá)…
Lidstvo díky technice pohodlní a hloupne …
Učitelé neumějí učit, zaujmout …
Dětem chybí základní, mravní výchova a mantinely již v rodině, láska
i zdravá sebeláska …
Jsou často zahrnovány jen věcmi, nezdravě rozmazlovány …
Jiné vychovává ulice…
Neuznávají autority, chybí úcta a respekt, kontakt a komunikace, vzájemná
spolupráce.
Jsou velké sociální rozdíly, možnosti …
Pocity zbytečnosti, marnosti, beznaděje (nezaměstnanost rodičů) …
Být Čech je téměř ostuda…
Podobné, výše popsané scénáře ze znalostí maturantů se "opakují“
u některých bakalářských a magisterských státních zkoušek právě
u studentů nejmenovaných pedagogických fakult …
Na některých SŠ/VŠ vyučující „cedí ze studentů krev“, bazírují
na slovíčku (nestačí, že student učivo chápe a rozumí mu)..
Jinde „šediví hrůzou“ co za nesmysly dokáže stdent
„vypotit“
V lavicích zřejmě sedí větší ignoranti …
Kdo ví a kam dojdou je asi ve hvězdách :D.
Odpověděl/a – 4.září 15:55
Není lehké odpovědět na dotaz ;)
Obecně se tvrdilo a tvrdí, že jsou žáci nesmyslně přetěžováni…
Základní problém shledávám v absenci jednotných školních osnov
v rámci ZŠ.
Kantoři vyučující na těchto školách tvrdí, že chybí/upadá zájem po
vědění o vzdělávání se…
Po žácích ČR jsou požadovány „rozšířené“ (možná zbytečně)
znalosti v mnoha předmětech: Zeměpis, Fyzika, Matematika, Přírodopis,
Dějepis (světové dějiny), Chemie apod.
15 letý Kanaďan nebo Američan sotva bude „mrskat“ hlavní města
evropských států, SŠ zakreslovat do slepých map evropské, ruské nebo
africké řeky… O antických evropských dějinách nemá ani páru…
Dějiny a prezidenty USA možná vyjmenuje jako když bičem mrská (pokud ho to
zajímá)…
Lidstvo díky technice pohodlní a hloupne …
Učitelé neumějí učit, zaujmout …
Dětem chybí základní, mravní výchova a mantinely již v rodině, láska
i zdravá sebeláska …
Jsou často zahrnovány jen věcmi, nezdravě rozmazlovány …
Jiné vychovává ulice…
Neuznávají autority, chybí úcta a respekt, kontakt a komunikace, vzájemná
spolupráce.
Jsou velké sociální rozdíly, možnosti …
Pocity zbytečnosti, marnosti, beznaděje (nezaměstnanost rodičů) …
Být Čech je téměř ostuda…
Podobné, výše popsané scénáře ze znalostí maturantů se "opakují“
u některých bakalářských a magisterských státních zkoušek právě
u studentů nejmenovaných pedagogických fakult …
Na některých SŠ/VŠ vyučující „cedí ze studentů krev“, bazírují
na slovíčku (nestačí, že student učivo chápe a rozumí mu)..
Jinde „šediví hrůzou“ co za nesmysly dokáže stdent
„vypotit“
V lavicích zřejmě sedí větší ignoranti …
Přešlapujeme na místě (sem tam krok zpět, objevuje se již objevené a
zavržené)
Kdo ví a kam dojdou je asi ve hvězdách :D.
Odpověděl/a – 5.září 11:32
Není lehké odpovědět na dotaz ;)
Obecně se tvrdilo a tvrdí, že jsou žáci nesmyslně přetěžováni…
Základní problém shledávám v absenci jednotných školních osnov
v rámci ZŠ.
Kantoři vyučující na těchto školách tvrdí, že chybí/upadá zájem po
vědění o vzdělávání se…
Po žácích ČR jsou požadovány „rozšířené“ (možná zbytečně)
znalosti v mnoha předmětech: zeměpis, fyzika, matematika, přírodopis,
dějepis (světové dějiny), chemie apod.
15 letý Kanaďan nebo Američan sotva bude „mrskat“ hlavní města
evropských států, SŠ zakreslovat do slepých map evropské, ruské nebo
africké řeky… O antických evropských dějinách nemá ani páru…
Dějiny a prezidenty USA možná vyjmenuje, jako když bičem mrská (pokud ho
to zajímá)…
Lidstvo díky technice pohodlní a hloupne …
Učitelé neumějí učit, zaujmout …
Dětem chybí základní, mravní výchova a mantinely již v rodině, láska
i zdravá sebeláska …
Jsou často zahrnovány jen věcmi, nezdravě rozmazlovány …
Jiné vychovává ulice…
Neuznávají autority, chybí úcta a respekt, kontakt a komunikace, vzájemná
spolupráce.
Jsou velké sociální rozdíly, možnosti …
Pocity zbytečnosti, marnosti, beznaděje (nezaměstnanost rodičů) …
Být Čech je téměř ostuda…
Podobné, výše popsané scénáře ze znalostí maturantů se "opakují“
u některých bakalářských a magisterských státních zkoušek právě
u studentů nejmenovaných pedagogických fakult …
Na některých SŠ/VŠ vyučující „cedí ze studentů krev“, bazírují
na slovíčku (nestačí, že student učivo chápe a rozumí mu)…
Jinde „šediví hrůzou“, co za nesmysly dokáže student
„vypotit“
V lavicích zřejmě sedí větší ignoranti …
Přešlapujeme na místě (sem tam krok zpět, objevuje se již objevené a
zavržené).
Kdo ví a kam dojdou, je asi ve hvězdách :D.