Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.září 15:52

Není lehké odpovědět na dotaz ;)
Obecně se tvrdilo a tvrdí, že jsou žáci nesmyslně přetěžováni…
Základní problém shledávám v absenci jednotných školních osnov v rámci ZŠ.
Kantoři vyučující na těchto školách tvrdí, že chybí/upadá zájem po vědění o vzdělávání se…
Po žácích ČR jsou požadovány „rozšířené“ (možná zbytečně) znalosti v mnoha předmětech: Zeměpis, Fyzika, Matematika, Přírodopis, Dějepis (světové dějiny), Chemie apod.
15 letý Kanaďan nebo Američan sotva bude „mrskat“ hlavní města evropských států, SŠ zakreslovat do slepých map evropské, ruské nebo africké řeky… O antických evropských dějinách nemá ani páru…
Dějiny a prezidenty USA možná vyjmenuje jako když bičem mrská (pokud ho to zajímá)…
Lidstvo díky technice pohodlní a hloupne …
Učitelé neumějí učit, zaujmout …
Dětem chybí základní, mravní výchova a mantinely již v rodině, láska i zdravá sebeláska …
Jsou často zahrnovány jen věcmi, nezdravě rozmazlovány …
Jiné vychovává ulice…
Neuznávají autority, chybí úcta a respekt, kontakt a komunikace, vzájemná spolupráce.
Jsou velké sociální rozdíly, možnosti …
Pocity zbytečnosti, marnosti, beznaděje (nezaměstnanost rodičů) …
Být Čech je téměř ostuda…
Podobné, výše popsané scénáře ze znalostí maturantů se "opakují“ u některých bakalářských a magisterských státních zkoušek právě u studentů nejmenovaných pedagogických fakult …

Na některých SŠ/VŠ vyučující „cedí ze studentů krev“, bazírují na slovíčku (nestačí, že student učivo chápe a rozumí mu)..
Jinde „šediví hrůzou“ co za nesmysly dokáže stdent „vypotit“ 

V lavicích zřejmě sedí větší ignoranti …
Kdo ví a kam dojdou je asi ve hvězdách :D.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.září 15:55

Není lehké odpovědět na dotaz ;)
Obecně se tvrdilo a tvrdí, že jsou žáci nesmyslně přetěžováni…
Základní problém shledávám v absenci jednotných školních osnov v rámci ZŠ.
Kantoři vyučující na těchto školách tvrdí, že chybí/upadá zájem po vědění o vzdělávání se…
Po žácích ČR jsou požadovány „rozšířené“ (možná zbytečně) znalosti v mnoha předmětech: Zeměpis, Fyzika, Matematika, Přírodopis, Dějepis (světové dějiny), Chemie apod.
15 letý Kanaďan nebo Američan sotva bude „mrskat“ hlavní města evropských států, SŠ zakreslovat do slepých map evropské, ruské nebo africké řeky… O antických evropských dějinách nemá ani páru…
Dějiny a prezidenty USA možná vyjmenuje jako když bičem mrská (pokud ho to zajímá)…
Lidstvo díky technice pohodlní a hloupne …
Učitelé neumějí učit, zaujmout …
Dětem chybí základní, mravní výchova a mantinely již v rodině, láska i zdravá sebeláska …
Jsou často zahrnovány jen věcmi, nezdravě rozmazlovány …
Jiné vychovává ulice…
Neuznávají autority, chybí úcta a respekt, kontakt a komunikace, vzájemná spolupráce.
Jsou velké sociální rozdíly, možnosti …
Pocity zbytečnosti, marnosti, beznaděje (nezaměstnanost rodičů) …
Být Čech je téměř ostuda…
Podobné, výše popsané scénáře ze znalostí maturantů se "opakují“ u některých bakalářských a magisterských státních zkoušek právě u studentů nejmenovaných pedagogických fakult …

Na některých SŠ/VŠ vyučující „cedí ze studentů krev“, bazírují na slovíčku (nestačí, že student učivo chápe a rozumí mu)..
Jinde „šediví hrůzou“ co za nesmysly dokáže stdent „vypotit“ 

V lavicích zřejmě sedí větší ignoranti …
Přešlapujeme na místě (sem tam krok zpět, objevuje se již objevené a zavržené)
Kdo ví a kam dojdou je asi ve hvězdách :D.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.září 11:32

Není lehké odpovědět na dotaz ;)
Obecně se tvrdilo a tvrdí, že jsou žáci nesmyslně přetěžováni…
Základní problém shledávám v absenci jednotných školních osnov v rámci ZŠ.
Kantoři vyučující na těchto školách tvrdí, že chybí/upadá zájem po vědění o vzdělávání se…
Po žácích ČR jsou požadovány „rozšířené“ (možná zbytečně) znalosti v mnoha předmětech: zeměpis, fyzika, matematika, přírodopis, dějepis (světové dějiny), chemie apod.
15 letý Kanaďan nebo Američan sotva bude „mrskat“ hlavní města evropských států, SŠ zakreslovat do slepých map evropské, ruské nebo africké řeky… O antických evropských dějinách nemá ani páru…
Dějiny a prezidenty USA možná vyjmenuje, jako když bičem mrská (pokud ho to zajímá)…
Lidstvo díky technice pohodlní a hloupne …
Učitelé neumějí učit, zaujmout …
Dětem chybí základní, mravní výchova a mantinely již v rodině, láska i zdravá sebeláska …
Jsou často zahrnovány jen věcmi, nezdravě rozmazlovány …
Jiné vychovává ulice…
Neuznávají autority, chybí úcta a respekt, kontakt a komunikace, vzájemná spolupráce.
Jsou velké sociální rozdíly, možnosti …
Pocity zbytečnosti, marnosti, beznaděje (nezaměstnanost rodičů) …
Být Čech je téměř ostuda…
Podobné, výše popsané scénáře ze znalostí maturantů se "opakují“ u některých bakalářských a magisterských státních zkoušek právě u studentů nejmenovaných pedagogických fakult …

Na některých SŠ/VŠ vyučující „cedí ze studentů krev“, bazírují na slovíčku (nestačí, že student učivo chápe a rozumí mu)…
Jinde „šediví hrůzou“, co za nesmysly dokáže student „vypotit“ 

V lavicích zřejmě sedí větší ignoranti …
Přešlapujeme na místě (sem tam krok zpět, objevuje se již objevené a zavržené).
Kdo ví a kam dojdou, je asi ve hvězdách :D.