Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.srpen 20:07

Tak to se mi stává bohužel taky. Kepler to sice myslí dobře a mělo by to tak fungovat – jenže ne vždy to tak funguje. Řešením by mohlo být změnit e-mail. Třeba na Google mail – gmail.com…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.září 8:01

Tak to se mi stává bohužel taky. Kepler to sice myslí dobře a mělo by to tak fungovat – jenže ne vždy to tak funguje. Řešením by mohlo být změnit e-mail. Třeba na Google mail – gmail.com…
To mosoj: mailový klient nejen že situaci neřeší, ale ještě zhorší. Vyžádané zprávy označené Seznamem jako „spam“ se do klienta vůbec nedostanou a zůstanou na serveru Seznamu, takže se o nich příjemce vůbec nedozví. A ruční nastavení filtru taky není řešení. Ve filtrech není žádná možnost: „když něco… tak NEoznačuj zprávu jako spam“…