Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 13:22

Pokud v pořadu který nemá s reklamou nic společného se okrajově ale zřetelně objeví výrobek s logem výrobce nebo samotné logo nějaké firmy. Pokud je to provedeno náhodně, například reportér stojí na ulici a za ním je řada reklamních ploch, nebo výlohy plně reklam, potom je to smůla ale vše se dá napravit rozostřením těchto reklam a značek v reportáži, pokud se něco opomene potom jsou za to pokuty. Něco jiného je pokud je to domluvený reklamní tah od výrobce, a vše je narafičeno tak jako náhoda. Pokud praskne tohle, tak to potom teprve padají pokuty.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.srpen 8:19

Pokud v pořadu který nemá s reklamou nic společného se okrajově ale zřetelně objeví výrobek s logem výrobce nebo samotné logo nějaké firmy. Pokud je to provedeno náhodně, například reportér stojí na ulici a za ním je řada reklamních ploch, nebo výlohy plně reklam, potom je to smůla ale vše se dá napravit rozostřením těchto reklam a značek v reportáži, pokud se něco opomene potom jsou za to pokuty. Něco jiného je pokud je to domluvený reklamní tah od výrobce, a vše je narafičeno tak jako náhoda. Pokud praskne tohle, tak to potom teprve padají pokuty.
Doplňuji:
Podprahové vnímání ale není jen skrytá reklama, je to jeden ze způsobů ovlivňování lidí, jakýsi druh manipulace, ale nevěřím že by se právě tento způsob ovlivňování u nás používal. Je totiž přísně zakázaný a jako trest by nebyla jen pokuta.