Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.duben 17:21

To je těžká otázka. Systém školství se často mění, co ministr, to jiný nápad, který je ten nejlepší? Neexistuje jednoznačná odpověď. Je t dvojsečné.

Existují projekty Škola pro život. Podle něj chtěj především ZŠ, aby žáci co nejvíc získaných vědomosti či dovednosti uplatnili v životě, v nabytých vědomostech pokračovali na střední či vysoké škole. Teoretické vědomosti spojili s praktickými.

Jenže většina dětí je ovlivněna rodiči, že všechny vědomosti ve svém životě nevyužije stejně jako oni.

Ale druhá skutečnost, je ta, že to, co se člověk musí učit, se v hlavě dlouho neudrží.

Proto se domnivám, že i když to, co vím, nepoužiji, zůstane uložené v podvědomí a nutí přemýšlet. Jinak zůstane stát …

.Všechno je čistě individuání, Chci, nikoliv musím … je třeba mít zájem …

Někoho naučí škola, jiného život.. Něco naučí jen život prožitý ve školních lavicích. Např. škola naučí myslet toho, kdo chce. Vštěpuje také určité návyky, dodržování rozvrhu, respekt, chování, režim atd. .

Stále ale platí, vím, že nic nevím. Je třeba se vzdělávat celý život, nejhorší je myslet, že vím …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.duben 17:31

To je těžká otázka. Systém školství se často mění, co ministr, to jiný nápad, který je ten nejlepší? Neexistuje jednoznačná odpověď. Je to dvojsečné, individuální. Ano i ne.

Existují projekty Škola pro život. Podle něj chtěj především ZŠ, aby žáci nabytých vědomostech pokračovali na střední či vysoké škole a co nejvíce uplatnili v životě. Teoretické vědomosti spojili s praktickými.

Jenže většina dětí je ovlivněna rodiči, že všechno, co se naučí ve svém životě nevyužijí stejně jako oni.

Ale druhá skutečnost, je ta, že to, co se člověk musí učit, se v hlavě dlouho neudrží.

Proto se domnivám, že i když to, co vím, nepoužiji, zůstane uložené v podvědomí a nutí přemýšlet. Jinak zůstanu stát …

Všechno je čistě individuání, Chci, nikoliv musím … je třeba mít zájem …

Někoho naučí škola, jiného život.. Něco naučí jen život prožitý ve školních lavicích. Např. škola naučí myslet toho, kdo chce. Vštěpuje také určité návyky, dodržování rozvrhu, respekt, chování, režim, živt v kolektivu, vytváří přátelství atd. .

Stále ale platí, vím, že nic nevím. Je třeba se vzdělávat celý život, nejhorší je myslet, že vím …

"Učitel ti může otevřít dveře, ale vstoupit do nich musíš ty sám.“ Neznámý autor.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.duben 8:10

To je těžká otázka. Systém školství se často mění, co ministr, to jiný nápad, který je ten nejlepší? Neexistuje jednoznačná odpověď. Je to dvojsečné, individuální. Ano i ne.

Existují projekty Škola pro život. Podle něj chtěj především ZŠ, aby žáci v nabytých vědomostech pokračovali na střední či vysoké škole a co nejvíce jich uplatnili v životě. Teoretické vědomosti spojili s praktickým dovednostmi.

Jenže většina dětí je ovlivněna rodiči, že všechno, co se naučí. ve svém životě nevyužijí stejně jako oni.

Ale druhá skutečnost je ta, že to, co se člověk musí učit, se v hlavě dlouho neudrží.

Proto se domnivám, že i když to, co vím, nepoužiji, zůstane uložené v podvědomí a nutí přemýšlet. Jinak zůstanu stát …

Všechno je čistě individuání, Chci, nikoliv musím … je třeba mít zájem …

Někoho naučí škola, jiného život.. Něco naučí jen život prožitý ve školních lavicích. Např. škola naučí myslet toho, kdo chce. Vštěpuje také určité návyky, dodržování rozvrhu, respekt, chování, režim, život v kolektivu, vytváří přátelství atd. .

Stále ale platí, vím, že nic nevím. Je třeba se vzdělávat celý život, nejhorší je myslet, že vím …

"Učitel ti může otevřít dveře, ale vstoupit do nich musíš ty sám.“ Neznámý autor.