anonym
Odpověděl/a – 10.prosinec 18:33
Přečti si ´podmínky…´- https://www.gemoney.cz/documents/cz/karty/GEMB-PP-beneplus-2013-09-01.pdf –
a zjistíš, že jde o ´věrnostní program´ provozovaný GE…
Ale – nejde o „kartu BENE+“, nýbrž o nějaký ´benefitní program´
k vydané kartě – a nejsem si jist, zda půjde zrušit tento program bez
zrušení karty (záleží i na podmínkách vydání karty).
Pokud chceš zrušit i kartu, pošli výpověď na adresu GE
(doporučeně) – nebo, lépe, dones písemnou výpověď na pobočku a nech
si na kopii potvrdit její převzetí. Výpovědní lhůta a další podmínky
záleží na sjednané smlouvě (tu bys měl/a mít, karta z ´nebe
nespadla´).
___
Nemám ji – ale GE má problémy s plněním retailového plánu (po
několik posledních let), takže zejména před konce roku její pracovníci
´lžou o dušu´, aby její produkty prodali i aby je nerušili…
___
BTW – proč sis tu kartu pořizoval/a?
anonym
Odpověděl/a – 10.prosinec 18:58
Přečti si ´podmínky…´- https://www.gemoney.cz/documents/cz/karty/GEMB-PP-beneplus-2013-09-01.pdf –
a zjistíš, že jde o ´věrnostní program´ provozovaný GE…
Ale – nejde o „kartu BENE+“, nýbrž o nějaký ´benefitní program´
k vydané kartě – a nejsem si jist, zda půjde zrušit tento program bez
zrušení karty (záleží i na podmínkách vydání karty).
Pokud chceš zrušit i kartu, pošli výpověď na adresu GE
(doporučeně) – nebo, lépe, dones písemnou výpověď na pobočku a nech
si na kopii potvrdit její převzetí. Výpovědní lhůta a další podmínky
záleží na sjednané smlouvě (tu bys měl/a mít, karta z ´nebe
nespadla´).
___
Nemám ji – ale GE má problémy s plněním retailového plánu (po
několik posledních let), takže zejména před konce roku její pracovníci
´lžou o dušu´, aby její produkty prodali i aby je nerušili…
___
BTW – proč sis tu kartu pořizoval/a?
Doplňuji:
Pokud „výpovědní lhůta zmíněna není“, musí být součástí
´Všeobecných podmínek´.
___
V takové situaci bych možná i doporučil konzultaci s právníkem
(nějakou bezplatnou právní poradnou v místě bydliště) a nebo
kontaktování SOS ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Sdružení_obrany_spotřebitelů_ČR
).
___
Co je „zadarmo“ bývá drahé… 😉