Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.říjen 11:12

Ano dělají se také destičky se zvukovou signalizací. Poznáš je tak, že když se na ně koukneš ze strany ( někdy musíš sundat kolo , záleží jak je na ně vidět skrz disk) tak na horním nebo spodním okraji je takový ohnutý silnější proužek ohnutého plechu . Ten je zalisovaný do třecí destičky a když se destička opotřebí až na úroveň zalisování začne to při brždění kovově drnčet. Bohužel když se jezdí dál tak po určité době ty kovové proužky odpadnou a nevíš nic. Nemají to ale každé destičky!! Auta vyšší třídy mají signalizaci elektrickou na podobném principu. Já osobně pod 4 mm měním.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.říjen 11:25

Ano dělají se také destičky se zvukovou signalizací. Poznáš je tak, že když se na ně koukneš ze strany ( někdy musíš sundat kolo , záleží jak je na ně vidět skrz disk) tak na horním nebo spodním okraji je takový ohnutý silnější proužek ohnutého plechu . Ten je zalisovaný do třecí destičky a když se destička opotřebí až na úroveň zalisování začne to při brždění kovově drnčet. Bohužel když se jezdí dál tak po určité době ty kovové proužky odpadnou a nevíš nic. Nemají to ale každé destičky!! Auta vyšší třídy mají signalizaci elektrickou na podobném principu. Já osobně pod 4 mm měním.
Doplňuji:
Nijak. Musíš se podívat na bok destičky a ten uvidíš jen z jedené vnější strany. Pokud tam necháš kolo je navíc celý kotouč i s brzdičem schovaný uvnitř disku.