Odpověděl/a – 21.září 11:50
Ty se zase nevíš, co bys, viď?
Pokud si dobře pamatuju, jde to všechno řídit přes čísla – vytočit
359999*11# no a pokud by tě to už omrzelo, což tipuji tak do týdne,
tak vytoč #35*11#.
Jinak to 9999 platí pro O2, u T-Mobile a Vodafonu to tuším bylo buď
0000 nebo 1111.
Opravdu si to už nepamatuju a děláš to na vlastní riziko (možná
varování pro příště – nevymýšlej blbosti jak malé dítě).
Možná, že dneska to už jde i přes samoobsluhu operátora nebo existují aplikace, které příchozí volání automaticky blokují (v případě chytrých telefonů).
Odpověděl/a – 21.září 11:52
Ty se zase nevíš, co bys, viď?
Pokud si dobře pamatuju, jde to všechno řídit přes čísla – vytočit
359999*11# no a pokud by tě to už omrzelo, což tipuji tak do týdne,
tak vytoč #35*11#.
Jinak to 9999 platí pro O2, u T-Mobile a Vodafonu to tuším bylo buď
0000 nebo 1111.
Opravdu si to už nepamatuju a děláš to na vlastní riziko (možná
varování pro příště – nevymýšlej blbosti jak malé dítě).
Možná, že dneska to už jde i přes samoobsluhu operátora nebo existují
aplikace, které příchozí volání automaticky blokují (v případě
chytrých telefonů).
Doplňuji:
Nebo mě ještě napadlo nastavit přesměrování na neexistující číslo.
Možnost přesměrování najdeš v menu mobilu v nastavení
hovorů/volání.