Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.srpen 10:52

k MK44 ještě dodám, předpisy je dáno, že tlak v kabině musí být min 76,1kPa a max 59kPa. Funguje to tak, že se na zemi(při cca 100kPa) letadlo vzduchotěsně uzavře a pak při stoupání se hlídá a upouští tlak tak aby se dospělo k hranici 76,1 a max 59kPa. Srovnání s výškou 2000 m je čistě orientační, protože tlak vzduchu se mění s teplotou a nedá se tedy bez znalosti teploty říct jaký je tlak ve výšce 2000m
http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Kli­matiza%C4%8Dn%C3­%AD_soustava_le­tadla
http://www.lkzn­.cz/teorie/me­teorologie/nad­mrskaVyskaLeto­veHladiny.html
http://fyzmatik­.pise.cz/389-tlak-vzduchu-ve-vyskach-a-v-letadle.html

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.srpen 14:13

k MK44 ještě dodám, předpisy je dáno, že tlak v kabině musí být min 76,1kPa a max 59kPa. Funguje to tak, že se na zemi(při cca 100kPa) letadlo vzduchotěsně uzavře a pak při stoupání se hlídá a upouští tlak tak aby se dospělo k hranici 76,1 a max 59kPa. Srovnání s výškou 2000 m je čistě orientační, protože tlak vzduchu se mění s teplotou a nedá se tedy bez znalosti teploty říct jaký je tlak ve výšce 2000m
http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Kli­matiza%C4%8Dn%C3­%AD_soustava_le­tadla
http://www.lkzn­.cz/teorie/me­teorologie/nad­mrskaVyskaLeto­veHladiny.html
http://fyzmatik­.pise.cz/389-tlak-vzduchu-ve-vyskach-a-v-letadle.html
Doplňuji:
pravdu mají mosoj a Dochy- tlak v kabině nesmí klesnout pod 76,1kPa a rozdíl tlaků uvnitř a venku nesmí být větší než 59kPa