Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.duben 14:25

Samozřejmě. Sníží tak počty svých zaměstnanců.
Na Slovensku se dokonce stroj zeptal, zda nechce přidat spropitné. O novince informoval loni v létě slovenský web Čas. Jedné ze zákaznic se stroj zeptal, zda nechce k výsledné částce přidat i spropitné. Nabídl dokonce několik možností v rozmezí od 15 do 20 procent z celkové ceny nákupu. Lidé jsou však většinou zvyklí, že spropitné dávají konkrétnímu člověku, který jim službu poskytl. Takto ale ohodnotí pouze stroj a peníze připadnou obchodnímu řetězci, což dělat nechtějí.
😮

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.duben 14:25

Samozřejmě. Sníží tak počty svých zaměstnanců.
Na Slovensku se dokonce stroj zeptal, zda nechce přidat spropitné. O novince informoval loni v létě slovenský web Čas. Jedné ze zákaznic se stroj zeptal, zda nechce k výsledné částce přidat i spropitné. Nabídl dokonce několik možností v rozmezí od 15 do 20 procent z celkové ceny nákupu. Lidé jsou však většinou zvyklí, že spropitné dávají konkrétnímu člověku, který jim službu poskytl. Takto ale ohodnotí pouze stroj a peníze připadnou obchodnímu řetězci, což dělat nechtějí.
😮

Zdroj: https://udalosti247.cz/spotrebitel/kdo-v-obchode-pouziva-samoobsluzne-pokladny-musi-zpozornet/