Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.říjen 13:25

No, jestli to byl ten „chytrej“ (s připojením na net), tak už víš, kde má kanec… tentononc! 😕

Četl jsem, že výrobky připojené k internetu [přirozeně je připojíš pro tvoje dobro" – vylepšení softwaru/aktu­alizace aj.] mají téměř 5× vyšší potřebu pozáručních oprav typu „to už je lepší koupit nový krám“. To je důsledek propojení se serverem výrobce (který má nesrovnatelně lepší možnosti projet tě skrz naskrz včetně tvé kupní síly).

Ač souhlasím v principu s orwellem, tak ani VÝROBCI nemají na výběr. Buď budou dělat kurvítka a PRODÁVAT (potažmo prosperovat) NEBO nebudu kurvítka implementovat, nasytím trh a mám po prodeji (zbankrotuji). Chyba je VE ZHOVADILÉM SYSTÉMU, nikoliv jen ve výrobních firmách. Tragikomické je, že právě ten systém, který to má na svědomí má plnou držku keců o ekologii a šetření životního prostředí. 😮 😕

Dokážeš si představit pračku s plánovanou životností 20 LET?!?! (s nízkonákladovou údržbou/servisem po dobu životnosti v celkové hodnotě do max 50% pořizovací ceny) 😮 😄 Jo, i takové pračky se kdysi dělaly. Ale to bylo ještě před pravdou a láskou a ZLOunijí. 😕

Pepa25 o5 pobavil. Ne že by tentokrát kecal, ZLOunie opravdu pindá o „boji proti kurvítkům, ochraně spotřebitele“ a tak vůbec. Potíž je v tom, že JEN PINDÁ a VEŠKERÉ REÁLNÉ pozitivní důsledky pro spotřebitele jsou NULOVÉ, popřípadě téměř rovné nule. Takže je ti fuk, kolik bezzubých a bezcených nařízení a papírů vydá, hlavně že si může odfajfkovat „boj proti…“ – SPLNĚNO! 😕

Já vím, asi jsem MOC NÁROČNÝ, když bych chtěl nejen PINDY, ale i VÝSLEDKY. Asi se budu muset nad sebou zamyslet a trochu slevit…
Jen joke, v mém věku ze sebe kašpara dělat nebudu, nestojí mi to za to, nejsem Kubišová. 😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.říjen 13:28

No, jestli to byl ten „chytrej“ (s připojením na net), tak už víš, kde má kanec… tentononc! 😕

Četl jsem, že výrobky připojené k internetu [přirozeně je připojíš pro tvoje dobro" – vylepšení softwaru/aktu­alizace aj.] mají téměř 5× vyšší potřebu pozáručních oprav typu „to už je lepší koupit nový krám“. To je důsledek propojení se serverem výrobce (který má nesrovnatelně lepší možnosti projet tě skrz naskrz včetně tvé kupní síly).

Ač souhlasím v principu s orwellem, tak ani VÝROBCI nemají na výběr. Buď budou dělat kurvítka a PRODÁVAT (potažmo prosperovat) NEBO nebudu kurvítka implementovat, nasytím trh a mám po prodeji (zbankrotuji). Chyba je VE ZHOVADILÉM SYSTÉMU, nikoliv jen ve výrobních firmách. Tragikomické je, že právě ten systém, který to má na svědomí má plnou držku keců o ekologii a šetření životního prostředí. 😮 😕

Dokážeš si představit pračku s plánovanou životností 20 LET?!?! (s nízkonákladovou údržbou/servisem po dobu životnosti v celkové hodnotě do max 50% pořizovací ceny) 😮 😄 Jo, i takové pračky se kdysi dělaly. Ale to bylo ještě před pravdou a láskou a ZLOunií. 😕

Pepa25 o5 pobavil. Ne že by tentokrát kecal, ZLOunie opravdu pindá o „boji proti kurvítkům, ochraně spotřebitele“ a tak vůbec. Potíž je v tom, že JEN PINDÁ a VEŠKERÉ REÁLNÉ pozitivní důsledky pro spotřebitele jsou NULOVÉ, popřípadě téměř rovné nule. Takže je ti fuk, kolik bezzubých a bezcených nařízení a papírů vydá, hlavně že si může odfajfkovat „boj proti…“ – SPLNĚNO! 😕

Já vím, asi jsem MOC NÁROČNÝ, když bych chtěl nejen PINDY, ale i VÝSLEDKY. Asi se budu muset nad sebou zamyslet a trochu slevit…
Jen joke, v mém věku ze sebe kašpara dělat nebudu, nestojí mi to za to, nejsem Kubišová. 😉