Odpověděl/a – 30.červen 13:35
Dospělí BY MĚLI dětem závidět vnímání světa, představivost, víru,
dobrotu a žádné předsudky, zvědavost, schopnost i touhu učit se a
poznávat, žití přítomným okamžikem a nezatíženou hlavu nadměrným
přemýšlením (negativním, kritickým), mysl plnou bloků a tím i jejich
energii. Že jsou prostí od většiny negativních vlastností a návyků,
které se u nic vlivem společnosti ještě nevytvořily.
Ale závidí jim „čas bezstarostnosti“, žádné zopdovědnosti, žádné
práce, povinností, že se nemusí o nic starat, zábavu, občas dětskou
naivitu, atd.
Odpověděl/a – 30.červen 13:39
Dospělí BY MĚLI dětem závidět vnímání světa, představivost, víru,
dobrotu a žádné předsudky, zvědavost, schopnost i touhu učit se a
poznávat, žití přítomným okamžikem a nezatíženou hlavu nadměrným
přemýšlením (negativním, kritickým), mysl plnou bloků a tím i jejich
energii. Že jsou prostí od většiny negativních vlastností a návyků,
které se u nic vlivem společnosti ještě nevytvořily. To se týká hlavně
těch nejmenjších dětí v předškolním věku.
Ale závidí jim „čas bezstarostnosti“, žádné zodpovědnosti, žádné
práce, povinností, že se nemusí o nic starat, zábavu, občas dětskou
naivitu, atd.
Jinak se ale dětem závidět nim moc nedá – pouze ta část jejich
dětství a jejich mysl, kdy ještě nebyla „nakažena“ negativismem a
špatnými návyky, vlastnosti.
Ta nulová zodpovědnost, škola, povinnosti, omezování ze všech stran,
žádná samostatnost, žádné prostředky, slabost a zranitelnost vzhledem
k věku, žádná rozhodnost (po vůli rodičů a učitelů), atd atd.