Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.červen 13:35

Dospělí BY MĚLI dětem závidět vnímání světa, představivost, víru, dobrotu a žádné předsudky, zvědavost, schopnost i touhu učit se a poznávat, žití přítomným okamžikem a nezatíženou hlavu nadměrným přemýšlením (negativním, kritickým), mysl plnou bloků a tím i jejich energii. Že jsou prostí od většiny negativních vlastností a návyků, které se u nic vlivem společnosti ještě nevytvořily.
Ale závidí jim „čas bezstarostnosti“, žádné zopdovědnosti, žádné práce, povinností, že se nemusí o nic starat, zábavu, občas dětskou naivitu, atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.červen 13:39

Dospělí BY MĚLI dětem závidět vnímání světa, představivost, víru, dobrotu a žádné předsudky, zvědavost, schopnost i touhu učit se a poznávat, žití přítomným okamžikem a nezatíženou hlavu nadměrným přemýšlením (negativním, kritickým), mysl plnou bloků a tím i jejich energii. Že jsou prostí od většiny negativních vlastností a návyků, které se u nic vlivem společnosti ještě nevytvořily. To se týká hlavně těch nejmenjších dětí v předškolním věku.
Ale závidí jim „čas bezstarostnosti“, žádné zodpovědnosti, žádné práce, povinností, že se nemusí o nic starat, zábavu, občas dětskou naivitu, atd.

Jinak se ale dětem závidět nim moc nedá – pouze ta část jejich dětství a jejich mysl, kdy ještě nebyla „nakažena“ negativismem a špatnými návyky, vlastnosti.
Ta nulová zodpovědnost, škola, povinnosti, omezování ze všech stran, žádná samostatnost, žádné prostředky, slabost a zranitelnost vzhledem k věku, žádná rozhodnost (po vůli rodičů a učitelů), atd atd.