Odpověděl/a – 29.březen 21:47
Nechápu co je myšleno těžíštěm… to bude určitě zase nějaká
blbost do školy. Oni neumí normálně, jasně a srozumitelně zadat ani úkol,
tvl.
Co je důležité a podstatné při Vivaldiho tvorbě není těžké zjistit.
Stačí si projít některé jeho skladby nebo se podívat na wiki.
Osobně bych si pod takto formulovaným zadáním představil hned několik
věcí, třeba primární hudební nástroj, téma/námět, postup, styl,
žánr, prostředky (kromě hlavního nástroje), nejznámější skladby,
ovlivnění, různé charakteristiky a další. Co si vybrat..? Pokud to není
zadání slohové práce, kde máš jistou volůnost, jak to uchopit, tak by se
měl učitel lépe vyjadřovat. Odpovědí je zde totiž víc, záleží, CO
přesně chce vědět, co se té tvorby týká, z jakého/kterého pohledu.
„Těžišť“ může být několik.
Jednoduchou odpovědí by byly smyčcové nástroje (nejvíc housle), ale na to
bys přišel sám. Nemáš zač.
Odpověděl/a – 29.březen 21:48
Nechápu co je myšleno těžíštěm… to bude určitě zase nějaká
blbost do školy. Oni neumí normálně, jasně a srozumitelně zadat ani úkol,
tvl.
Co je důležité a podstatné při Vivaldiho tvorbě není těžké zjistit.
Stačí si projít některé jeho skladby nebo se podívat na wiki.
Osobně bych si pod takto formulovaným zadáním představil hned několik
věcí, třeba primární hudební nástroj, téma/námět, postup, styl,
žánr, prostředky (kromě hlavního nástroje), nejznámější skladby,
ovlivnění, různé charakteristiky a další. Co si vybrat..? Pokud to není
zadání slohové práce, kde máš jistou volnost, jak to uchopit, tak by se
měl učitel lépe vyjadřovat. Odpovědí je zde totiž víc, záleží, CO
přesně chce vědět, co se té tvorby týká, z jakého/kterého pohledu.
„Těžišť“ může být několik.
Jednoduchou odpovědí by byly smyčcové nástroje (nejvíc housle), ale na to
bys přišel sám. Nemáš zač.