Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 12:21

Stejné auto, stejné seřízení, různá zátěž → různé naklonění vozu vč. světlometů. Proto novější auta (120 to neměla, Felda ano, ale dost poruchové a drahé) mají od řidiče seřízení světlometů. Některá mají snad i automatiku, ale osobně jsem se s tím nesetkal. Osobně v noci vždy nastavuju tak, aby hlavní kužel potkávaček končil bezpečně před autem a v některých případech ještě měním podle charakteru jízdy a terénu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 12:25

Stejné auto, stejné seřízení, různá zátěž → různé naklonění vozu vč. světlometů. Proto novější auta (120 to neměla, Felda ano, ale dost poruchové a drahé) mají od řidiče seřízení světlometů. Některá mají snad i automatiku, ale osobně jsem se s tím nesetkal. Osobně v noci vždy nastavuju tak, aby hlavní kužel potkávaček končil bezpečně před autem a v některých případech ještě měním podle charakteru jízdy a terénu.

A jak velký rozdíl? Značný. U protijedoucích krásně vidíš jak to maj různě seřízené. U některých nepoznáš jestli mají dálkovky, nebo jen blbě seřízená světla až dokud nejsou jen pár metrů před Tebou. Na vlastním autě ve tmě je krásně vidět jak se mění hranice osvětlení podle zátěže, nebo podle toho jak hejbu regulací.