Odpověděl/a – 4.leden 14:08
Těžko říct, změny na stavbě jsou každý den. Nicméně nová vláda
zrovna tuto dálnici (D11 okolo Hradce a dál na Polsko) má podle Kupky jako
prioritu, spolu s Pražským okruhem.
Ředitel ŘSD Mátl se prý měnit nebude. Což je asi jedno, není správcem
stavby na této akci, ale i tak to naznačuje nějakou kontinuitu. SFDI,
potažmo ŘSD, má teď dost peněz ze státního rozpočtu (navýšili jim),
tak se může na dopravní infrastrukturu vynaložit víc financí.
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/dalnice-d11-obchvat-jaromer-trutnov-polsko-doprava.A210628_614978_hradec-zpravy_kvi
Tady se píše, že do Polska se začne stavět tento rok, tzn. tak od dubna, do
března bude ještě technologická přestávka. Kdyby byli rychlíci, tak to
můžou stihnout v roce 2023–2024. Těžko říct, s kolika obtížemi se
při stavbě setkají, a že jich může být potenciálně celá řada.
Odpověděl/a – 4.leden 14:40
Těžko říct, změny na stavbě jsou každý den. Nicméně nová vláda
zrovna tuto dálnici (D11 okolo Hradce a dál na Polsko) má podle Kupky jako
prioritu, spolu s Pražským okruhem.
Ředitel ŘSD Mátl se prý měnit nebude. Což je asi jedno, není správcem
stavby na této akci, ale i tak to naznačuje nějakou kontinuitu. SFDI,
potažmo ŘSD, má teď dost peněz ze státního rozpočtu (navýšili jim),
tak se může na dopravní infrastrukturu vynaložit víc financí.
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/dalnice-d11-obchvat-jaromer-trutnov-polsko-doprava.A210628_614978_hradec-zpravy_kvi
Tady se píše, že do Polska se začne stavět tento rok, tzn. tak od dubna, do
března bude ještě technologická přestávka. Těžko říct, s kolika
obtížemi se při stavbě setkají, a že jich může být potenciálně
celá řada.
edit: Tak podle odkazu od Pepa25 ještě ani nemají zhotovitele, tak ještě roky. Leták říká 2026, reálně to dokončí 28 a papírování (finanční claimy, amidnistrace změn během výstavby..) bude ještě do 2030, už to vidim.