Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.leden 14:08

Těžko říct, změny na stavbě jsou každý den. Nicméně nová vláda zrovna tuto dálnici (D11 okolo Hradce a dál na Polsko) má podle Kupky jako prioritu, spolu s Pražským okruhem.
Ředitel ŘSD Mátl se prý měnit nebude. Což je asi jedno, není správcem stavby na této akci, ale i tak to naznačuje nějakou kontinuitu. SFDI, potažmo ŘSD, má teď dost peněz ze státního rozpočtu (navýšili jim), tak se může na dopravní infrastrukturu vynaložit víc financí.
https://www.id­nes.cz/hradec-kralove/zpravy/dal­nice-d11-obchvat-jaromer-trutnov-polsko-doprava.A210628_614­978_hradec-zpravy_kvi
Tady se píše, že do Polska se začne stavět tento rok, tzn. tak od dubna, do března bude ještě technologická přestávka. Kdyby byli rychlíci, tak to můžou stihnout v roce 2023–2024. Těžko říct, s kolika obtížemi se při stavbě setkají, a že jich může být potenciálně celá řada.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.leden 14:40

Těžko říct, změny na stavbě jsou každý den. Nicméně nová vláda zrovna tuto dálnici (D11 okolo Hradce a dál na Polsko) má podle Kupky jako prioritu, spolu s Pražským okruhem.
Ředitel ŘSD Mátl se prý měnit nebude. Což je asi jedno, není správcem stavby na této akci, ale i tak to naznačuje nějakou kontinuitu. SFDI, potažmo ŘSD, má teď dost peněz ze státního rozpočtu (navýšili jim), tak se může na dopravní infrastrukturu vynaložit víc financí.
https://www.id­nes.cz/hradec-kralove/zpravy/dal­nice-d11-obchvat-jaromer-trutnov-polsko-doprava.A210628_614­978_hradec-zpravy_kvi
Tady se píše, že do Polska se začne stavět tento rok, tzn. tak od dubna, do března bude ještě technologická přestávka. Těžko říct, s kolika obtížemi se při stavbě setkají, a že jich může být potenciálně celá řada.

edit: Tak podle odkazu od Pepa25 ještě ani nemají zhotovitele, tak ještě roky. Leták říká 2026, reálně to dokončí 28 a papírování (finanční claimy, amidnistrace změn během výstavby..) bude ještě do 2030, už to vidim.