Pokročilý

Zastydlá rýma

Mám nejspíš zastydlou rýmu, včera mě z té rýmy zaléhaly uši a nemohla jsem se vysmrkat. Bya jsem u lékaře a dal mi kapky, léky, a doporučil mi, ať inhaluju nad teplou vodou se solí. Ode dneška už smrkám, ale ne moc. K večeru mě začala bolet hlava, na čele a sem tam to cítím i v horní dásní a zubech. To že mě bolí i zuby je špatně nebo to znamená, že se mi rýma uvolnila, sem tam mi v nose zaloupe. Mám si dojít k lékaři nebo je to takto ok? Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Pro příště začněte s léčením hned při prvních příznacích. Potom stačí jenom obyčejná vincentka ve spreji. Mně v horším případě usazené rýmy pomáhalo namazat si čelo a pod nosem tymiánovou mastičku z JUSTU. Krásně to uvolňuje právě usazenou rýmu. Dobré je také nanést si jí trochu na tampony a ty strčit do obou uší (jen maličko, je to hodně vydatný krémek). Jak doporučují ostatní - inhalovat, hodně pít, snažit se pořádně zapotit. Snažte se mít hlavu v teple i v posteli. Chce to měkký hřejivý šátek. Potřebujete dutiny prohřát a tohle funguje nejspolehlivěji. Výborné je také použít do místností několik střiků oleje EUCASOL. Je také od JUSTU a pomáhá proti bacilům. Bude se Vám po jeho aplikaci podstatně lépe dýchat.

Další odpovědi:

Zlatý

Ty zuby mohou být i od zánětu dutin. Pařit, pařit, pařit.
Nicméně - zastydlá rýma se za týden či dva vyléčí (pokud není chronická) ale zastydlá puberta, to je průšvih na celý život.

Zlatý

Zatím dobrá, hodně čaje, inhalovat, teplo a potit se.

Zlatý

Babský recept, inhalovat nad vodou, ve které se vaří brambory. Jinak nahřívat infrazářičem a na zahřáté čelo přiložit a uvázat šátek z čistého hedvábí, to nejlépe akumuluje teplo. Šátek si nechat i na noc přes čelo i oči. Rýma se uvolní, ale stejně bude trvat týden. Ven chodit pouze v čepici, nebo podobně.

Stříbrný

Z vlastní zkušenosti nohu k inhalování doporučit Vincentku.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.