Avatar uživatele
Lol10

Jaké uplatnění má student zdravotnického lycea?

Dobrý den, jsem studentkou zdravot.lycea, moc by mě zajímalo, jestli tu nemá někdo z vás zkušenosti ( během studia co vas čekalo). Jaké ma toto studium uplatnění?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3340 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
klumprt

Každá slušná škola dává k dispozici dostatečným způsobem a veřejně informace o uplatnění svých absolventů.
Stát se studentem školy, a pak se teprve pídit po informacích o uplatnění, mi přijde poněkud…(nebudu to radši rozvádět).

To je vše, co bych k tomu řekl. Zkušenosti se zdravotnickým lyceem nemám. Za nás byly zdravky a já chodil stejně na gympl.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Student žádné, absolvent bídné. Neměla ses raději zeptat dříve, než jsi tam šla studovat?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zzzlatokopka

Pokud se jená pouze o SŠ jakákoli zdravotní směr, tak je uplatnění bídné:-(((

Dnes už pro sestřičky SŠ nestačí, musí si vzdělání doplnit na VŠ, nebo VOŠ jinak jsou jen pomocná síla.

Moje kamarádka má taky to lyceum, a práci nesehnala, musela si dodělat VOŠ a nějaké kurzy:-(((

Podle mého názaru škola na nic:-((( nutno pokračovat ve studiu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
da ny

Absolvent takového lycea nemá uplatnění téměř žádné. Vlastně není „ničím“, měl by pokračovat v dalším 3 letém studiu a získat nějakou odbornost ve zdravotnictví.
Je z něj max. „lepší“ ošetřovatelka (asistent) než z těch po 3 měsících rekvalifikačního kurzu a o maličko lépe placená oška :).
Může též po maturitě pokračovat v dalším studiu na VOŠ nebo VŠ, pokud se dostatečně připraví na přijímací řízení (často nad rámec výuky lycea = M, CH, Fy, Biologie).
V rámci rekvalifikace si může vybrat nějakou řemeslnou dovednost a získat výuční list.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

V oblasti zdravotnictví pomocná síla (nebo spíše žádné).