Avatar uživatele
marci1

Stalo se Vám, že Vás jistá pojišťovací firma zvala telefonicky do jejich sídla k „aktualizaci“ ?

Jak si to mohou dovolit ? Zavolají Vám a chtějí se domluvit na tom, abyste se v určitý den a hodinu dostavil k „aktualizaci“ údajů, s občanským průkazem. Proč by to měl klient dělat ? Samozřejmě jen proto, aby Vám nabízeli další svoje produkty. Co si o tom myslíte Vy ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, gagaga před 3978 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jirkajirka

Ano stalo. Vpodstatě jsem na tom vydělal za stejnou cenu pojistky. Byla to pojistka na rodinný dům.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
nonnel

Jestliže o vás pojišťovna stojí, měla by se s vámi domluvit, zda by vás její zástupce mohl navštívit doma. To není vyšetřování, to je možnost další nabídky a tím pádem jejich eventuální zisk. To je alespoň můj názor.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Pojišťovna aktualizuje v platných pojistných smlouvách technické údaje (např. adresa má být totožná v OP i v pojistné smlouvě). Aktualizuje se i výše pojistné částky dle aktuální výše hodnoty pojištěného majetku. Problém by byl u „podpojištění“.
Slušné pojišťovny běžně zvou své klienty k projednání a opravě současného stavu uzavřených pojistných smluv. Kde se stává pojištění nedostatečným, tam je pojištěnci (klientovi) navrženo pojištění odpovídající úrovně. Není pravdou, že se jedná vždy o pojištění dražší.
Proč je klient pozván do úřadovny pojišťovny by mělo být jasné z důvodu, že v kanceláři je neomezený přístup do „evidence pojistných smluv“, takže při jedné návštěvě se dají aktualizovat všechny smlouvy pozvaného klienta uzavřené u konkrétní pojišťovny.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek