Avatar uživatele
Registrovaný

Otravují vás lidé z callcenter? Co s tím? Jak je přinutit zavěsit?

Dobrý večer. Poslední měsíc mi neustále volají různí lidé z callcenter a nabízejí mi různé zboží. Od trenek, přes zájezdy, až po nejlevnější internet.
Napadlo mě, že stejně s tím asi nic neudělám, ale mohu toho využít. Když mi posledně volali a spustili tradiční: "Dobrý den, mediasrocorpogroupsmartorg. . . ", nezdravil jsem a nechal jsem je domluvit. Následovalo: "..., máte chviličku čas?" a já jsem byl na tahu. Místo ojetého "Nezlobte se, ale nemám zájem", jsem začal monotónně sténat jakoby umírám. Zkusil jsem také na všechno říkat "po vojensku" ano, s tím, že za každým třetím ano jsem přidal pane. Když nemám čas, tak jim to típnu, ale pak otravují, dokud to nezvednete.
Leze to taky někomu na nervy? Přijde vám normální, že jsou schopni zavolat v sobotu v 8 ráno?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Klasicky:
- Odkiaľ máte moje číslo?
- Neprajem si, aby ste mi volali, oznámim vás na polícii za prenasledovanie.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Řešení je jednodušší, než si myslíte. Zavolejte si svému operátorovi a zařiďte si, aby k vašemu číslu (vašim číslům) přidělil nesouhlas s marketingovým oslovením.


Avatar uživatele

Na tohle existuje slušné a jednoznačné řešení - odpovědět na pozdrav a při první pauze, kdy se volající nadechne sdělit: Lituji, ale nemám zájem. Případně požádejte, aby Vám tuto Vaši odpověď zaznamenali do databáze. Garantuji Vám, že na slušné odmítnutí bude pracovník slyšet.
Jinak to totiž v coolcentrech funguje tak, že naštvaní pracovníci jenom Vaše číslo odkliknou, a to zůstává v databázi. Protože telefonní čísla generuje nemyslící počítač, tak Vám za pár dnů bude volat se stejnou nabídkou někdo jiný. Uvědomte si, že práce těchto lidí je skutečně náročná. Za jeden den obvolají až 300 telefonních čísel. Je to jejich nijak zvlášť dobře placená práce. V některých regionech ale žádná jiná není.
Nemá smysl hrát jakékoliv divadlo. Tím připravujete o čas sebe i volajícího. Také nemá smysl se na tyto lidi zlobit. Máte ve smlouvě nejspíš uvedeno, že Vás příslušný operátor může informovat o nabídkách novinek, které bude uvádět na trh. Vždycky se dá vymyslet nějaký tarif, který může působit lákavě. Je jen třeba vždy vědět, že ten tarif musíte platit Vy. Samozřejmě že s tou vlezlostí otravují většinu lidí, opakuji ale, že není řešením hovor nebrat, típat a ani být hrubý. Takové číslo potom zůstává v databázi jako "neobsloužený klient" a neustále se vrací. Proto je lépe udělat si čas, být milý, ale rezolutně říci ne na nabídku. Pokud požádáte, aby Váš nezájem byl zaznamenán, tak máte asi na půl roku pokoj.


Avatar uživatele
Registrovaný

To je tak jednoduché. Na mobilu je tlačítko pro příjem nebo odmítnuti hovoru.
Tak zkuste poděkovat a zmáčknout červené tlačítko. Ukončení hovoru. Když volají v sobotu. Tak si číslo označte a uložte do mobilu. Až zavolají v sobotu. Tak jenom zmáčkněte červené tlačítko a spěte dál.
J.


Avatar uživatele
Pokročilý

Ne, mě nikdy neotravují a ráda si s nimi popovídám, ale nějak často mi zase nevolají.
Doplňuji:
Jinak, kdybych výjimečně neměla čas, tak se omluvím a řeknu, aby kdyžtak zavolali později. Jak jsem již napsala, tak mi tito lidé na telefonu nevadí, protože jenom dělají svoji práci.


Avatar uživatele
Zlatý

Samozřejmě také. Je mi jich líto, tuto práci bych opravdu nechtěla dělat. Mám celkem úspěch s větou : "Děkuji, ale telefonické nabídky nepřijímám". Pokud řeknete, že nemáte zájem, budou Vás dále přesvědčovat, že ještě nevíte o co nemáte zájem.


Avatar uživatele
Zlatý

přinutit zavěsit? ..tak s tím opravdu problém nemám, je to hodně o povaze ,),),)


Avatar uživatele
Stříbrný

Nikdy neberu čísla neuložená v seznamu mobilu. Z principu mé číslo není v žádném veřejném telefonním seznamu a mají ho pouze ti, kterým ho sdělím, tudíž "neznámé číslo" získalo mé číslo pokoutní cestou. Volá-li (poprvé), vypínám zvonění, může si zvonit třeba dvacet minut. Poté jej ukládám do mobilu pod skupinu "Buzeranti" (tímto se omlouvám opravdovým homosexuálům) a této skupině je přiřazeno zvonění obsahující ticho. Pro jistotu ještě navštívím stránky kdovolal.cz a číslo si najdu a ověřím, většinou s úspěchem. Kdesi jsem četl, že někdo mačká zelené tlačítko a poté telefon pokládá na stůl, to se ovšem míjí účinkem - volající z callcentra hovor neplatí z vlastní kapsy.


Avatar uživatele
Bronzový

Formulář na nevyžádaná obchodní sdělení: http://www.uoou.cz/…
Zákoník: http://www.zakonycr.cz/…
Konkrétně oddíl § 12 Přístup subjektu údajů k informacím....
Když jim oznámíte následující, tak by už neměli nikdy otravovat: Dle zákona o Ochraně osobních údajů článku 12 tímto žádám o zaslání na vaše náklady osobních informací o mě nashromážděných a o účelu jejich shromažďování, v opačném případě provedu nezbytné právní kroky...písemnou odpověď čekám nejpozději do tří týdnů... děkuji a nashledanou.
Pak zavěsit a jít si na pivko...


Avatar uživatele
Stříbrný

jakmlile se představí,bu´d to položín nebo je pošlu do pr!dele a položím to taky.


Avatar uživatele
Registrovaný

Většinou mají zakázáno Vám zavěsit. Takže zvedněte telefon a jděte se klidně osprchovat a oni budou muset tvrdnout na lince :)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Kultura a společnost

Zlatý annas 3361
Zlatý Drap 1793
Zlatý led 1450
Zlatý hanulka11 1277
Zlatý quentos 1114
Zlatý marci1 1079
Zlatý vagra 799
Zlatý mosoj 798
Zlatý gecco 714
Zlatý iceT 653

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.