Avatar uživatele
z15

Nenabíjí se mi notebook…

Zdravím, mám menší problém s notebookem. Celou noc jsem ho měla v nabíječce, ale nenabíjel se. Ikonka dole na liště mi říká, že je napájen ze sítě a že se nenabíjí. Už jednou se mi to stalo, a já teď nevíc, co s tím… Prosím, poraďte mi jak to mám přepnout, aby se mi zase nabíjel. Mám acer. Předem děkujui.
Doplňuji:
Děkuji za odpovědi a za rady. Koukala jsem na nabíječku i konektor, ale ty jsou podle mě v pořádku (jsem naprostý laik v tomhle a holka k tomu, takže je možný, že je to v nepořádku a já si toho nevšimla :D). Já mám totiž pocit, že jsem možná něco nějak překlikla v notebooku… Ono se mi to už jednou stalo a po čase (3–2 dny) to bylo zase v pořádku…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: z15

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? lukas.lukas, suaeda, gnosis před 4663 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
beer

Ještě než půjdeš do toho servisu, vytáhni baterii a očisti kontakty jak na baterce tak v noťasu, mají být lesklé.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
lukas.lukas

  • iv- může mít pravdu, ale zkus se podívat jestli není protrhnutý drát na nabíječce, to samé se stalo mě, nebo zajdi někde do servisu PC, a zkus si od nich tu baterii vyzkoušet, jestli to jede.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gnosis

hmm, jedine co me napada je, ze je bud baterie plne nabita nebo vadna. spis to druhe, muj OS (windows 7) me pise, ze baterie se nabiji i kdyz je na „100%“. bohuzel nova baterka neni zrovna levna no, moje stala 2–3 litry.
Doplňuji:
NB je napajen ze site, tak jak to muze byt kabel?

baterka bud odesla do vecnych lovist, nebo jak pise beer – kontakty.

Upravil/a: gnosis

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

A nemuze uz byt uplne " vystaveny " ? To pak koupit novou " baterii " . ? -iv-

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
DDarent

může bejt poškoďenej kabel!!!!
Doplňuji: