Pokročilý

Neformální dopis kamarádovi v angličtině

Dobrý den, ten dopis už mám napsaný, akorát v něm mám pár věcí, kterými si nejsem jistá. Mohli byste mi poradit,jestli to mám správně?

1)I´m studying English at language school. - Studuji angličtinu na jazykové škole.(Patří tam to ,,at´´?)

2)I live in a small house in Clark´s family. - Žiju v malém domě v rodině Clarkových. (Mám správně napsané ,,Clarkových´´? A neměl by tam být přítomný průběhový čas?)

3)Můžu v neformálním dopise použít výrazy: lotsa (lots of) a gonna (going to)?

Děkuji předem za pomoc. :)
Doplňuji:
M.: Děkuji. A jak na klávesnici napíšu apostrof?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

1) "at" je správně, ještě tam patří prdnout člen ("at a...") - nevíme, o jakou jazykovku se jedná.
2) Vhodnější by skutečně byl přítomný průběhový, protože tam jenom přechodně přebýváte; "v rodině" je přeloženo příliš doslova, viděl bych tam reálněji předložku "with" - a mluvíme-li o rodině, užíváme obrat "the ... -s" (např. Novákovi - the Nováks a už je jim jasné, že jde o rodinu). Nejlepší verze by tedy byla "I'm living with the Clarks in their small house."
3) můžete, i když jsou typické spíše pro mluvenou formu.
Doplňuji:
apostrof lze napsat přepnutím klávesnice na anglickou (nejčastěji Alt+Shift) a pak už jen zmáčknutím klávesy, která se nachází hned napravo vedle ů

Další odpovědi:

Bronzový

Už mě předběhl quentos.
Jinak každopádně to, co ty považuješ za apostrof a uvozovky, jsou doplňující čárky nad písmena..

Diskuze k otázce

Zlatý

quentos

místo live je ještě lepší použít "stay" (I'm staying with...")

Zajímavé otázky v kategorii Věda

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Věda

Zlatý annas 2739
Zlatý quentos 1322
Zlatý mosoj 1305
Zlatý Drap 964
Zlatý hanulka11 627
Zlatý led 605
Zlatý gecco 589
Zlatý marci1 538
Zlatý arygnoc 507
Zlatý Lamalam 487

Zobrazit celkový žebříček

Facebook