Avatar uživatele
anonym

Jak vybrat dobrý skateboard?

Jsem holka, je mi 13 a vážím 50 kg. Jsem začátečník a sháním nějaký dobrý skateboard. Pokud na nějaký narazíte, napište ho prosím sem. Máte nějaké tipy pro začátečníka? Za vše budu moc ráda :) A nebude nějakým klukům vadit, že holka jezdí na skatu? Já jen tak ;D Děkuji za odpovědi
Doplňuji:
http://skate-komplety.heure­ka.cz/spokey-jump/recenze/ – myslíte, že je to dobrý skate pro mě? Je i pro holky? :D

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4071 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Matthew

Ahoj, hele pokud jde o tvůj první skateboard, nemusí to být hned nějaká pecka. Ale naopak nedoporučuji zase i ty nejlevnější. Ty nejlevnější mají kolečka většinou z nekvalitního materiálu a jezdí pomalu. To může znít pro začátečníka dobře, ale když ti ujede skateboard sotva metr tak je podle mě na prd. Navíc až pak přejdeš na lepší nebudeš se stačit divit. Nevím ani kolik máš financí, ale ve skateshopech se dají sehnat takzvané „komplety“ do 2 tisíc. To úplně do začátku postačí a neboj se v obchodě i zeptat.
Pokročilí pak řeší navíc rozměry desky, velikost koleček, trucků, rychlost ložisek atd. Právě u těch kompletů je to takový střed na ten začátek.

A klukům by určitě nemělo vadit, že chceš jezdit na skatu. Hlavní pravidlo ale je se nemotat těm starším zkušenějším do cesty :) Skate je docela dřina, ale když to nevzdáš na začátku určitě tě to bude bavit ;)

PS: Tady je jen tak okrajově příklad některých těch kompletů. Ikdyž můžou vypadat skoro jako ty ze supermarketů, věř mi, je v tom hodně velký rozdíl.

http://www.ska­teshop.cz/ska­te-komplety?sort=4a

Hodně štěstí ;)

Doplňuji:
No ten skate co ukazuješ je právě ten kterému bych se asi vyhnul, ale to už je hold asi z důvodu mé zkušenosti a dlouholetosti provozování tohoto sportu. Ale myslím, že by vám do začátku nejspíš stačil. PS: Skateboardy jsou unisex, prostě jsou pro všechny. Né že bych já chtěl jezdit třeba s růžovým deckem (obrázek na spodu) ale vám to může být jedno. A PS2 to BANAN93: Skateboard za 7000 jsem nikdy neměl, už není zas tak starší doba kdy se všechno pohybovalo kolem dvou tisíc. Normální cena kvalitně poskládaného skateboardu podle mého gusta je kolem 4000 a zahrnuje vše od desky až po ložiska :)

Upravil/a: Matthew

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

Prčo by jsi němal najezdit na skatu ? Kluci to ocení, že se jím vyrovnáš.

Poradí ti v prodejnách, teda měli by. Hlavně nezapomeň přikoupit Helmu, hrániče a správné body s podrážkou, která nesklouzne po prkně – ne žabky !

Pro začátečnici si vyber raději nějaký „pomalejší“ model.

Také doporučuji, aby jsi se NAUČILA plavat. To kluci ocení VÍCE.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
SonsyMite

Radim ti si opravdu nevybirat zadne „zmenseniny“ a nechod pod 1500kc. To jsou potom opravdu az moc sunky…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
BANAN93

záleží jestli ti nevadí pády, které často bolí :D – nejdřív bych asi volil koupi ojetého skatu za nižší cenu – jinak později ,když tě to vážně chytne si můžeš zakoupit komplet třeba za 7000,– příjdeš do skate shopu… koupíš desku, tracky, kolečka, ložiska, šroubky ,grip (většinou bývá zdarma k zakoupení) smontování je úplně jednoduché
Doplňuji:
ten skate co tam ukazuješ ty – by měl do začátku stačit – řáká se jim „komerčárna“ i když komerční jsou spíše ty renomované značky jako status, DNA, Alien workshop atd.

Deska by měla stačit – protože jsi holka nebudeš jí dávat tak zabrat ani svojí váhou, ani náročností triků – (začínáš) jinak vim že ten grip je u nich brzo ošoupanej což v podstatě znemožňuje OLIE(skok) , ani ty treky nebudou nějak odolné ale zase jsi lehká a začínáš, ložiska se asi budou zanášet prachem a po čase budou zadrhávat , kolečka asi budou na dost povrchách klouzat a rychle se opotřebovávat­....... když jsem si pak koupil prkno za 7000,– tak jsem krásně jel na jedno odražení to co jiní na tři odražení

Upravil/a: BANAN93

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Broukk

Ja jsem brachovi koupila na vanoce elektrickej skateboard tak jsem zvedava co na neho bude rikat. 🙂 https://www.in­motionczech.cz/k1

před 1917 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Bob2

Tyjo to bych bral takovej darek. :) koukal jsem co tam maji dal a libi se mi i ta elektricka jednokolka. to ted hodne frci

před 1916 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Broukk

Nad jednokolkou jsem taky uvazovala ale ten skateboard podle me vyuzije vic. :)

před 1915 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

  • Tak jsem přemýšlela a nakonec bych asi s taťkem si ten skate smontovala. Víme jak a co k tomu. Jaký truck a kolečka by šly k týhle desce?http://ww­w.skateshop.cz/ska­teboard/skate-desky/skate-deska-skateshop-cz-logos-cmyk-7–75-multicolor

před 4070 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Matthew

No, snad se vám zadaří vybrat co se vám bude zdát vhodné ;) Ze začátku je asi fakt lepší koupit to jako jeden kus (komplet), ale ani tenhle nápad vám nevyvracím. Jde o to, že když si skládáte komplet sama, už nejspíš máte dřívější zkušenosti a tak víte které trucky a kolečka se vám k čemu hodí. Nebojte se hlavně zeptat ve skateshopu, ostuda to není. A na první skate, se bude hodit téměř snad vše, protože na nekvalitní jednotlivé součásti byste ve skateshopu neměla narazit. Ale pozor ještě, pokud budete objednávat přes internet, ceny trucků se někde mohou zobrazovat jenom za 1ks a skate vám nejspíš nedojde smontovaný, tak abyste si pak poradila ;)

před 4069 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Monikalev

Máte někdo zkušenosti s elektrickým skateboardem? je to vhodný dárek pro dítě?

před 1827 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek