Avatar uživatele
anonym

Jak vybrat dobrý skateboard?

Jsem holka, je mi 13 a vážím 50 kg. Jsem začátečník a sháním nějaký dobrý skateboard. Pokud na nějaký narazíte, napište ho prosím sem. Máte nějaké tipy pro začátečníka? Za vše budu moc ráda :) A nebude nějakým klukům vadit, že holka jezdí na skatu? Já jen tak ;D Děkuji za odpovědi
Doplňuji:
http://skate-komplety.heure­ka.cz/spokey-jump/recenze/ – myslíte, že je to dobrý skate pro mě? Je i pro holky? :D

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4071 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Matthew

Ahoj, hele pokud jde o tvůj první skateboard, nemusí to být hned nějaká pecka. Ale naopak nedoporučuji zase i ty nejlevnější. Ty nejlevnější mají kolečka většinou z nekvalitního materiálu a jezdí pomalu. To může znít pro začátečníka dobře, ale když ti ujede skateboard sotva metr tak je podle mě na prd. Navíc až pak přejdeš na lepší nebudeš se stačit divit. Nevím ani kolik máš financí, ale ve skateshopech se dají sehnat takzvané „komplety“ do 2 tisíc. To úplně do začátku postačí a neboj se v obchodě i zeptat.
Pokročilí pak řeší navíc rozměry desky, velikost koleček, trucků, rychlost ložisek atd. Právě u těch kompletů je to takový střed na ten začátek.

A klukům by určitě nemělo vadit, že chceš jezdit na skatu. Hlavní pravidlo ale je se nemotat těm starším zkušenějším do cesty :) Skate je docela dřina, ale když to nevzdáš na začátku určitě tě to bude bavit ;)

PS: Tady je jen tak okrajově příklad některých těch kompletů. Ikdyž můžou vypadat skoro jako ty ze supermarketů, věř mi, je v tom hodně velký rozdíl.

http://www.ska­teshop.cz/ska­te-komplety?sort=4a

Hodně štěstí ;)

Doplňuji: