Avatar uživatele
Registrovaný

Jak na to citroen xsara picaso?

český manuál citroen xsara picaso,opravy ůdržba,prostě vše.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Uložil jsem ti to v češtině na

[code]
http://uloz.to/…
[/code].
Ostatní soubory manuálů mají přípony mpeg a to je špatně, musíš je přejmenovat na .pdf aby šly otevřít!!!

Page 1

Car test
R0149
Říjen 2001
Citroën Xsara Picasso
V RYCHLOSTI
vzhledem k velikosti, ceny a soupeři
Předjíždění schopnosti
μμμ ¡
Space / praktičnost
μμμ ¡
Ovládání / displeje
μμ ¡¡¡
Bezpečnostní
μμμμ ¡
Handling / řízení
μμμ ¡
Comfort
μμμμ ¡
Paliva
μμμμ ¡
SPECIFIKACE
motor 1749cc, 4-válec, benzin;
117bhp při 5500rpm, 120 Nm při
4000rpm; pás-řízený dvojče stropní
vačkové hřídele, 16 ventilů
Přenos 5-stupňová manuální, přední -
pohonem všech kol, 21.8mph/1000rpm v 5.,
16.6 ve 4.
zavěšení přední: nezávislé
MacPherson tlumič / vzpěr, vinuté pružiny.
Zadní: nezávislé torzní tyče, koncové
zbraněmi. Anti-roll a teleskopické tyče
Tlumiče kolem dokola
hydraulický posilovač řízení;
3,3 otočí zámek-k-lock, průměr 11,9 m
otáčení mezi obrubníky
brzdy vpředu kotouče, vzadu bubny
s elektronickým anti-uzamknout a brzda-force
rozložení standard
kola / pneumatiky 6in oceli s 185/65R15
88H pneumatiky (Michelin XH1 na test vozu);
full-size náhradní
Rád ...
velká ložná plocha / dvou-stupňový zadní dveře výtahu
3-bodové pásy / hlavové opěrky pro všechna sedadla
kóje-jamek, cupholders, háky habaděj
clip-in, skládací vozík na náklad zálivu
a kolika
bez tacho / digitální volba těžko čitelné
"Arkýř" firemní štít odráží na obrazovce
úhlem piknik vaničky cítit cigaretový
stísněný pedál layout
XSARA PICASSO SORTIMENT
subjekt nižší střední (mid-cena) MPV
úrovně vybavenosti LX a SX
benzinové motory: 4-cylinder/1.6 litre/95bhp,
4/1.8/117bhp; diesel 4/2.0HDi/90bhp
pohon přední-pohon kola, 5-stupňová manuální;
bez automatické volby
Další fakta a čísla ð
T
HE Picasso back-to-front,
"Push-pull-já-ty" vzhled může dojít ke ztrátě
Citroën Scenic soupeř několik přátel
na nádvoří, ale jeho směs
třída-mezerou, velkorysá bezpečnostní výbavou,
hmotného a horlivý cen je
prokazující čerpání mezi oblíbené
středně velkých MPV-pack.
Přísně pěti-sedačková (na rozdíl od prapodivně
stylizovaný, šesti-místné Fiat Multipla, nebo je Vauxhall
Zafira, který úhledně shoehorns-in sezení
až do sedmi), Xsara Picasso-založené
dosáhla významné bitvy
Scenic-class prodejní žebříčky od svého spuštění.
Předtím vzorku skromný,
zdarma-běh 2.0HDi diesel, jsme se obrátili
pozornost tentokrát na silnější
verze 1.6-a 1.8-litrový benzínový -
powered párování.
117bhp 1,8 litru oživí-up
Picasso get-up-and-go, když jezdí s
gusto, ale ztratí některé mechanické
vylepšení ve srovnání s dieselovým když
o to požádán. "Top-endy" pohonná jednotka
Také cítí více doma v demokracii,
kapesní velikosti-hatchback, jako Saxo, než
to dělá ve více usedlý okolí
MPV.
1.8 také stezky pro motorové stupně
v on--road je pohodlnější, obchodování
olej-hořáku
složení
držení těla,
zejména chudší než povrchy, s
neurčitější, o něco více než neposedný pokrok
lumpy bitů.
"Škatule, hejbejte se" vnitřní dávky
od Picassa je širší a dotek
déle, než mnozí v této třídě, s
výhody, téměř ve všech oblastech, i když
zadní prostor pro nohy vypadá pouze průměrné kvůli
omezeno prostoru pro nohy pod předními sedadly.
Zálohování to nahoru, je-třída vedoucí odměnu
zavazadlového prostoru. To není jen pravidelně
tvaru s jednoduchým, low-silled přístup, ale
dále posílena dvě fáze zvedání
víka zavazadlového prostoru a šikovný, skládací nákupní
Vozík úhledně zastřižené na straně zátěže
oblasti.
Všechny tři zadní sedadla tip dopředu,
ale pouze jedno centrum snímky přední
a dozadu. Existuje nepřeberné množství harampádí
prostory, příliš, a užitečně, přehledné
mezera mezi předními sedadly značně
ulehčuje front-k-zadní přístup.
Paliva nemůže odpovídat na naftu
šetrnost, samozřejmě, ale stále 1,8 sítí velmi
Vážený 35mpg celkově s mid-40s
snadno dostupné na jemné odskočení. Nahoru
Z tohoto i levnější LX přichází s
velkorysé shodovat zařízení a bezpečnostní výbavou,
zatímco Picasso je prostorný, pohodlný
kabiny a obecné viset zachovali si
odvolání dlouho po krátké předváděcí
setkání.
Verdict
Pro některé, Picasso, není
nejhezčí ze střední-velké MPV, ale
přináší více než štědrá mix
komfort, prostor a univerzálnost v
horlivý cenu. Pro nás, i když,
benzin-powered 1.8 se (téměř)
druhé místo na koni a jemnější
střídmější motorové nafty, a to navzdory benzin
verze je živější tempo a stále
slušné hospodářství.
Modelka: 1.8SX Strana 2

© The Automobile Association Limited 2001
max. rychlost v každém zařízení (* použití 6250rpm pro nejlepší zrychlení)
SPACE a praktičnost
μμμ ¡
Prostorný, pohodlný pět-sedačková, ale prostoru pro nohy těsně pod přední
sedadel a jen zadní sedadlo snímků. Výborný zadní rameno
pokoj a zavazadlového prostoru, dostatek úložného elegantní a nápady
v centimetrech (5-dveřový MPV)
venku
délka
428
šířka - vč zrcátka
198
- Zrcátka složený 181
výška (bez střechy barů)
164
zatížení výška parapetu
2 / 60
(uvnitř / venku)
řízení
otočí zámek-k-lock
3,3
otáčení (m) 11,9
snadné park / garáž?
μμ ¡¡¡
¹ - 74 s podnosy piknik v provozu
vevnitř
(
V
bez střešního okna
přední - prostor pro nohy
83-106
- Světlá výška
96-102 †
zadní - typické noha /
95 /
kneeroom
72 ¹
- Světlá výška
94
- Hiproom
137
zavazadlovým prostorem (všechna sedadla v provozu)
(l / cu ft)
550/19.5
Délka zatížení
82-133
(při sklopených zadních sedadlech odstraněny) 155
zatížení šířka
116-126
zatížení výška (na polici) 57
(na horní clony)
91-94
BEZPEČNOST
μμμμ ¡
Bohatství bezpečnostních prvků (výdělek 4-hvězdičkový NCAP hodnocení) zahrnuje
ABS s EBD, čtveřici přední a boční airbagy, 3-bodové pásy a
opěrky hlavy na všech zadních plus trio sedadla dítěte úchyty Isofix
brzdění
pedál pocit
μμμ ¡
v nouzových
μμμμ ¡
ruční brzda
μμμμ ¡
suchá vozovka brzdná dráha
od 50 mph (se standardním ABS)
pedál zatížení
vzdálenost
neuspěchaná 10 kg
44 m
náhlý 18 kg
27 ½ m nejlepším přestat
+4 Kg, tj. 22 kg
ABS na 28 m
Předjíždění SCHOPNOSTI
μμμ ¡
Živější, když zavyl, ale spíše apatický ve vyšších zařízení; 1,8 jednotky
domnívá se více hodí pro použití GTi než MPV. Řazení pláštěnku, než je jeho
Vypadá naznačují, ale stísněný pedál rozložení mars řízení odvolání
BEZPEČNOSTNÍ PRVKY
ü
standard
0
tovární volba
û
není k dispozici
centrální zamykání
ü
dálkové ovládání
ü
automatické zavření okna
û
zablokování
û
alarm
û
imobilizér
ü
bezpečnostní zavazadla
μμμ ¡
Ovládání a řízení
μμμ ¡
Bezpečné a stabilní manipulace s pěkně vážený řízení, ale
je tu spousta těla roll, nemá apelovat na řidiče Keener
COMFORT
μμμμ ¡
Tašky galského držení těla a domů-z pohodlí domova v kabině,
ale upstaged by diesel HDi je kvalitní jízdu a zpřesňování
JAK Picasso 1.8
Porovnává *
motor
cyl / čepice / výkon
(ne / cc / koní)
při otáčkách
70 mph
(ot / min)
30 - 70 mph
skrz
zařízení (sec)
30 - 70 mph
v 5th/4th
zařízení (sec)
paliva
ekonomika
(mpg)
brakesV - nejlepší
zastávky od
50 mph (m / kg)
Maximální
prostor pro nohy --
přední (cm)
Typický noha /
kneeroom --
vzadu (cm)
řízení
otáček /
kružnice (m)
celkový
délka
(cm)
CITROËN PICASSO 1.8i 5dr [5] 4/1749/117
3205
10,6
27.6/17.6
35
27 ½ / 18
106
95/72
3.3/11.9 428
Daewoo Tacuma 2.0CDX 5dr [5] 4/1998/119
3350
11,0
24.4/17.0
29
28 ½ / 20
103
103/77
3.0/10.4 435
Fiat Multipla 1.6i 5dr [6]
4/1581/103
3780
12,7
29.2/20.6
29
27 ½ / 20
106
114/83
2.8/11.1 399
Nissan Almera Tino 1.8i 5dr [5] 4/1769/114
3170
11,4
29.2/20.2
33
26 ½ / 10
108
98/71 °
3.2/10.7 427
Renault Scenic 1.6i 5dr [5]
4/1598/110
3465
12,0
28.2/19.3
34 ½
26/40
108
102/76 ¹
3.5/10.6 417
Opel Zafira 1.8i 5dr [7]
4/1796/113
3630
11,3
22.4/16.3
32
27/14
103
102/75
3.2/11.0 432
* Max. počet míst k sezení v závorkách
V
všechny s ABS 105/81 ° jako 4-sedačková, ¹ 109/85 jako 4-sedačková
akcelerace
v sekundách
skrz
zařízení *
ƒ
H @
zařízení
"
JD
zařízení
...
JD
zařízení
20 - 40 mph
3,4
6,3
8,9
13,5
30 - 50 mph
4,2
6,1
8,5
13,0
40 - 60 mph
5,2
6,1
8,6
13,7
50 - 70 mph
6,4
6,7
9,1
14,6
30 - 70 mph
10,6
12,8
17,6
27,6
zařízení
*
,
*
ƒ
*
"
...
rychlost (mph)
32
58
80
104
110
Ovládací a zobrazovací prvky
μμ ¡¡¡
Central (digitální) displej přispívá k uklizené, přehledné firemní štít, ale
chybí otáčkoměr a těžko čitelný na přímém slunci. Světlo
barevné facia nahoru přináší špatnou dolní obrazovce odrazy, příliš
Fuel Economy
μμμμ ¡
Dobré tempo spřízněné s impozantní šetrnost v palivových čerpadel je
Picasso jednou z nejúčinnějších středně-velkých MPV, ale diesel
verze drží více apelovat na konečnou mile-strečink hospodářství
Výsledky testu AA (mpg)
nejhorší (hard / měst)
23 ½
nejlepší (jemné / venkovské)
46
Celková mpg na zkoušku
35
realistické nádrže
49 litrů
Typický rozsah
380 mil
oficiálních údajů (mpg)
městská
26,2
extra měst
47,9
kombinovaná
36,7
Emise CO
187g/km
auto daňové pásmo
D
EURO NCAP CRASH TEST HODNOCENÍ 1.6LX (LHD) testováno 2001
Čelní náraz 69%
boční náraz
89%
celkový
79%
μμμμ ¡
pěší rating
μμ ¡

Zdroj: http://uloz.to/browse/?q=manu% C3%A1l+citroen+xsara+picaso

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Teď nějak nechápu, co vlastně po nás chceš?!

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 626
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 574
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 219
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.