Avatar uživatele
anonym

Ztrácím nárok na prospěchové stipendium, když přecházím na dálkové?

Dobrý den, chci se zeptat, pokud jsem nyní ještě student prezenční formy a podám si žádost pro rok 2013/2014 o prospěchové stipendium, která se odevzdává u zápisu do dalšího ročníku, ve kterém už chci studovat dálkově, mám na to ještě nárok? Když žádám za rok 2013–14, kdy jsem ještě byla studentkou prezenční formy? Děkuji
Doplňuji:
Ale já žádám na rok, kdy jsem ještě student prezenční formy. Jen tu žádost odevzdám u zápisu, kde už budu se studenty kombinovaného studia.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3635 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Myslím, že k dálkovému studiu školy stipendium nedávají. Každá škola to může však mít jinak. Informuj se přímo na konkrétní škole.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Velmi pravděpodobně nárok na prospěchové stipenduim ztratíš.
Při „dálkovém“ studiu máš nárok (případně) na stipendium sociální.
Ale zkus se ´poptat´ na mimořádné stipendium (může ti být přiznáno formou grantu).
Doplňuji:
Žádáš „na rok, kdy jsem ještě student prezenční formy“ – tedy zpětně???
A nebo jen za uplynulé období dokládáš prospěch???
😉

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

žádám si za rok 2013/2014..tedy je to doba, kdy jsem ještě v prezenční formě, ale tu žádost odevzdávám u zápisu do vyššího ročníku a tady už nebudu prezenční forma, ale dálková…mám tedy na to nárok nebo ne?

před 3635 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

No – pořád nerozumím…
Aspoň za dob mých VŠ studií se stipendium nevyplácelo zpětně (tedy za dobu již absolvovaného studia) ale bylo vypláceno za aktuálně ´prostudovaný´ měsíc na základě minulých výsledků studia.
Tedy – podle mne, nárok mít nebudeš, protože nebudeš studovat prezenční formou.
Ale možná ti ´u vás´ máte jinak – nejjistější info dostaneš na dané škole/fakultě.