Avatar uživatele
Ela2004

Když chci přestoupi z pedagogického lycea na gymnázium, poradíte, jak na to?

Dobrý den, studuju pedagogické lyceum a po prázdninách jdu do druháku, chtěla jsem se zeptat jestli by byl teď ještě možný přestup na gymnázium. V devítce mi přišel výběr pedagogického lycea jako dobrá volba, ale popravdě mi příjde, že výuka tam není kvalitní a že se tam toho moc nenaučím a budu pak mít problém se dostat na vysokou školu. Všichni mi v devítce radili ať jdu na gymnázium i školní poradce, který s námi dělal testy na jakou střední se hodíme, ale já jsem na gympl nechtěla jít protože tam nešel nikdo z naší třídy a říkali, že gymnázium je k ničemu. Popravdě mě hodně baví biologie a uvažovala jsem i nad lékařskou fakultou, na kterou by bylo asi hodně těžké se z pedagogického lycea dostat. navíc jsou tam předměty, jako dramaťák který není teda vůbec pro mě a učit v budoucnu stejně nechci, maximálně v mateřské škole. Známky mám dobré na konci školního roku jsem měla samé jedničky. Co si o přestupu myslíte? jediné co mě drží na pajdáku je moje kamarádka. Prosím o radu.
Děkuji :)

Přestup z pedagogického lycea na gymnázium. Prosím o radu

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1325 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Pokud chcete přestoupit na gymnázium, napište žádost o přestup a spolu s rodiči navšttivte ředitele gymnázia. Důvody mu vysvětlíte.

Jedině ten může rozhodnout, zda vás přijme a do kterého ročníku. Pokud do druhého, musela byste vykonat rozdílové zkoušky.

Co si myslím o přestupu, není rozhodující. Přece nechodíte do školy jen kvůli kamaráde, ale kvůli tomu, abyste se něco naučila a získala maturitu.

Zvažte dobře, zda je přestup lepší, samozřejmě, pokud se uskuteční.

Opakuji, rozhodnutí je v rukou ředitele gymnázia.. Protože jste nezletilá, musí souhlasit rodiče a žádost podepsat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap