Avatar uživatele
Míša 85

Přes eshop jsem objednala záclony které mi výrobce upravil na míru, ale záclony byly různě poškozené

Ale reklamace mi nebyla uznána. Vyjádření znělo mechanické poškození. A vrátit zboží do 14 dni dle eshopu nelze jelikož zboží bylo upraveno na míru. Zboží jsem samozřejmě mechanicky nepoškodila,ale nemám to jak dokázat tak jako eshop nemůže dokázat mi,že zboží zaslali bez poškození. Mám nárok na vrácení peněz?

Zajímavá 0 před 1268 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Schluker

Pri reklamaci behem prvnich 6 mesicu od koupe musi prodejce prokazat, ze na zbozi nebyla vada. Pokud se s timto dokazal vyporadat v reklamacnim rizeni, pak vam nezbyva asi nic jineho nez znalecky posudek a pak pripadne soud.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování