Avatar uživatele
darysa

Máme vlhký dům v přízemí, co byste doporučili?

Máme vlhký dům v přízemí, co byste doporučili?
Doplňuji:
Máme vlhké zdivo v domě v přízemí, co byste doporučili? Děkujeme Vám všem co jste nám odpověděli. Ale věc se má tak, že nám odborné firmy doporučují SANACI, odborná firma na podříznutí se nám žádná neozvala. A k SANACI nemáme důvěru z důvodů, zvláštní nátěry jak z venčí tak zevnitř, my to budeme dodržovat ale ti co přijdou po nás už třeba né a domu tím ublížíme.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? GM před 5104 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Dost chabý popis problému.Příčin a řešení může být celá řada.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Miroslavst

Z přízemí udělat sklep a odstěhovat se do 1. patra.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ReHu

Nejsem odborník, ale jak je dům starý a izolovaný?

Snad by bylo vhodné jej tzv. podříznout a izolovat.

IPA se vkládá z důvodu napojení, např. na tzv. vanu při izolování celé podlahy.
Podřezané zdi se většinou izolují polyethylenovými deskami, snad to píšu správně, dají se celkem dobře řezat či krájet, silnými cca 2 mm. Je to trvanlivější než samotná IPA.
Někdy se izoluje i plechem, ale to už by měl posoudit někdo jiný. Záleží na tom, z čeho je zdivo atd.
>>>>>>>>>>>>>­>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Já jsem zadala heslo porřezání do vyhledávače na netu a pak jsem obvolala firmy v okolí bydliště. Přijeli se podívat a dali orientační kalkulaci s cenou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
panenka

Taky jsme měly domeček vlhký.Manžel ho podřezal dal tam ÍPU a zaizoloval to.Doporučuji domek podřezat celý pokud to máte v místnosti vlhké tak ve vnitř všude, jinak se vám to objeví znovu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
FOG

Izolaci a vetrat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym