Avatar uživatele
franku

Mám v chladiči auta Peugeot 106 maglajs asi vody a oleje.Myslíte si,že je příčinou těchto problému těsnění pod hlavou?

Doplňuji:
Pro vaiku:Chladič tam mám,jen je tam divná hmota místo chladící kapaliny.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? jendahun, Ar před 4768 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Ar

Franku těch možností je samozřejmě víc, jak se může olej dostávat do chladící soustavy. Nejčastěji to bává „vyfouklé“ těsnění pd hlavou, může to ,ale být i prasklá hlava (především u dieselu) a v nejhoším případě i dokonce prasklý blok. V každém případě to chce opravit a zbytečně s tím nejezdit. Časem se soustava zanese do takové míry , že přestane téměř chladit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Valky

No pokud máte v háji těsnění, tak radši do servisu…
Bez chladiče bych teda nikam nejela..

Pokud tam nemáte chládící hmotu, je to jako by tam nebyl… ;))

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Pravděpodobně ano!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jendahun

Měl jsem stejný problém na podzim loni u stejného auta.Koupil jsem Peugeot 106 rok výroby 1994,po odšroubování zátky chladiče – olejová emulze.Zhrozil jsem se,že jsem koupil auto kde teče olej do chladiče,nebo bloku.Nechal jsem nejdříve vypustit chladicí kapalinu a třikrát promýt sodou.Pořádně vyčistit chladič.Potom jsem dolél chladicí kapalinu neředěnou – koncentrát,asi třikrát jsem musel znovu dolévat,nějaká netěsnost se uvolnila,teď to drží a olej na zátce není žádný.Udělejte nejdříve toto,než se začnete hrabat v motoru.Dolévejte kapalinu neředěnou destilovanou vodou a kontrolujte zátku.Chladič může obsahovat nečistoty z nějakých dávných oprav,podle toho od koho jste ho koupil a co na něm kdysi prováděl.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek