Podle občanského zákoníku mohu odstoupit,při zakoupení věci v normálním,tedy kamenném obchodě, v těchto případech :
a) závada je neodstranitelná a věc nelze používat
b) shodná závada se projeví i po 2x opakované opravě
c) je překročena lhůta pro vyřízení reklamace
Ale vše tohle předpokládá nejdříve uplatnit reklamaci a vyčkat 30 dnů na rozhodnutí prodejce.Pokud ON řekl,že je závada neodstranitelná,pak ON může nabídnout řešení,které Vy přijmete či zamítnete.Např výměnu věci či ono odstoupení od smlouvy.
V tomto případě nevím,kdo Vám řekl,že věc je neopravitelná.Zda prodejce,nebo autorizovaný servis určený výrobcem a nebo soudní znalec.Ale ten až při sporu.Nikdo jiný takový výrok nemůže udělat a Vy na jeho základě požadovat odstoupení od smlouvy.
A při podání reklamace máte právo uplatnit i náklady spojené s jejím podáním, např.cestovné. A reklamaci můžete uplatnit v kterémkoliv obchodě prodejce.Např. koupeno v Kaufladu v Praze,reklamaci mohu podat třeba v Brně.
Pokud chcete více,je možný kontakt na mém profilu.
0 Nominace Nahlásit |
NEMÁTE !
Pro odstoupení od kupní smlouvy musí být nejprve splněny zákonné podmínky (jak o nich píše uživatel jmhad), což se ve vašem případě nejspíš nestalo.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek