Avatar uživatele
daxter

Poradíte s problémem při reklamaci zboží?

Reklamoval jsem zboží(u Alzy a v reklamaci je napsáno že jsem dodal jen hlavní věc k reklamaci) a 31. den jsem si došel pro peníze k obchodníkovi a ten mi dal peníze bez zbytečných řeč. Podepsal jsem papír s tím, že přebírám peníze, ale neřekl mim že chce vrátit zbylé příslušenství od toho zboží a tak jsem mu nic navíc nevrátil. A majitel a reklamující osoba jsou dvě odlišné osoby(nepodni­katelé). Může prodejce chtít toto příslušenství zpětně? i když mi dal dávno už peníze?
Jedna se o baterii, ovladač a nabíjecí kabel cca 3 tisíce prodejní cena

Plvodní neotázka
Mám jeden problém ohledně reklamace.

Zajímavá 0 před 2505 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Samozřejmě. Ty jsi za příslušenství nezaplatil, tak patří jemu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

To příslušenství jsi nezaplatil, tedy ti nepatří.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

Máš vrácené peníze, podepsaný protokol – vůbec to dál neřeš – reklamace je dořešena a vyřízena…
😉
Nikdo po tobě dál nic chtít nebude…
😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kryšpín

Vypadá to, že byste měl úspěch v politice, záleží, zda jste čecháček, neb solidní zákazník

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Za co jsi dostal vrácené peníze, to Ti asi nepatří a měl b y jsi to vrátit. A pokud by to prodejce chtěl zpětně, tak určitě. Ale to už je pouze o morálce a slušnosti.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Může. Ale není to moc pravděpodobné (pokud nešlo o něco příliš cenného)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek