Avatar uživatele
Registrovaný

Poradíte s problémem při reklamaci zboží?

Reklamoval jsem zboží(u Alzy a v reklamaci je napsáno že jsem dodal jen hlavní věc k reklamaci) a 31. den jsem si došel pro peníze k obchodníkovi a ten mi dal peníze bez zbytečných řeč. Podepsal jsem papír s tím, že přebírám peníze, ale neřekl mim že chce vrátit zbylé příslušenství od toho zboží a tak jsem mu nic navíc nevrátil. A majitel a reklamující osoba jsou dvě odlišné osoby(nepodnikatelé). Může prodejce chtít toto příslušenství zpětně? i když mi dal dávno už peníze?
Jedna se o baterii, ovladač a nabíjecí kabel cca 3 tisíce prodejní cena

Plvodní neotázka
Mám jeden problém ohledně reklamace.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Samozřejmě. Ty jsi za příslušenství nezaplatil, tak patří jemu.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

To příslušenství jsi nezaplatil, tedy ti nepatří.


Avatar uživatele
Zlatý

Máš vrácené peníze, podepsaný protokol - vůbec to dál neřeš - reklamace je dořešena a vyřízena...
;-)
Nikdo po tobě dál nic chtít nebude...
;-)


Avatar uživatele
Pokročilý

Vypadá to, že byste měl úspěch v politice, záleží, zda jste čecháček, neb solidní zákazník


Avatar uživatele
Pokročilý

Za co jsi dostal vrácené peníze, to Ti asi nepatří a měl b y jsi to vrátit. A pokud by to prodejce chtěl zpětně, tak určitě. Ale to už je pouze o morálce a slušnosti.


Avatar uživatele
Stříbrný

Může. Ale není to moc pravděpodobné (pokud nešlo o něco příliš cenného)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1948
Zlatý standa 1249
Zlatý ivzez 774
Zlatý mosoj 665
Zlatý gecco 533
Zlatý led 496
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 415
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.