Avatar uživatele
Wnaty

Kolikrát za rok mohu podepsat růžový dvojlist?

Dobrý den. Nevím si rady s tzv. růžovým formulářem- papírem, který by měl studenta osvobozovat od daně. Jsem studentka střední školy, vím, kam mám prohlášení podávat a že k němu potřebuju potvrzení školy.
V létě o letošních prázdninách jsem měla brigádu na poště, kam jsem tenhle papír podávala. Měla jsem dohodu o provedení práce. Ta začínala na konci června a skončila 30. září letošního roku. Od 1. srpna mám zavedenou druhou dohodu o provedení práce u jiného zaměstnavatele, která je platná do 31. července 2016. Růžové prohlášení jsem tam nepodávala.
Dnes je 4. října. Skončil tedy měsíc září, tím pádem i můj pracovní úvazek na poště. Nyní bych ráda podala růžový formulář k druhému zaměstnavateli (tomu, u kterého pracuji od 1. srpna), abych byla osvobozená od daní. Nevím ale, zda je to možné, když už jsem prohlášení jednou za tento rok podala na poště. To by teď nemělo být platné, jelikož tam můj pracovní závazek skončil.
Jak to tedy je? Mohu to prohlášení ještě letos podat? Pokud ano, je zapotřebí do daného formuláře napsat, že už jsem ho letos jednou podala jinde? Jak je to na konci roku s daňovým přiznáním, když mi ho nespravuje zaměstnavatel, jelikož jsem měla dva příjmy dva současně (od konce září mám už ale jen jeden příjem).

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, nenene100 před 3097 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Růžový formulář můžeš letošní rok ještě podat.

Teoreticky jej můžeš podepsat 12× a uplatňovat tak slevu na dani 12× do roka pokaždé u jiného zaměstnavatele. V jednom kalendářním měsíci však jen u jednoho!
Teoreticky pokud bys měnila zaměstnání třeba 15.3. a od 16.3. u jiného, tak jen u jednoho!

Upravil/a: JájsemRaibek

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Růžový formulář můžeš letošní rok ještě podat.