Avatar uživatele
Rokio

Když jsem se dopouštěl sexuálního harašení na OA, jednalo se o projev které parafilie?

Udělal jsem to tam mnohokrát. Mělo pouze slovní charakter. Říkal jsem hlavně dvojsmysly a předváděl jsem sprostá gesta, které jsem si sám vytvořil. Když jsem to jednou přepískl, byl jsem od jedné z holek fyzicky zmlácen před celou třídou. Neřekl jsem to učitelům, ani doma.

Mně bylo tehdy 15 až 18 let a obtěžoval jsem stejně staré dívky. Nechtěl jsem ale s nima mít pohlavní styk (nenutil jsem je k sexu), nezavíral jsem nikam, ani žádné neříkal, aby mi udělala dobře.

Žádné z mého jednání nebylo podobné chování, která by naplňovalo znaky trestného činu v sexuální oblasti. Určitě to nebylo znásilnění, sexuální nátklak, ani pohlavní zneužití.

názor doktora: Parafilii mi nediagnostikoval. Nedává mi léky na chemickou kastraci.

Zajímavá 0 před 1393 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… ne, říká se tomu puberta …

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Nezaobírej se zde stále sebou samým a tvými problémy. Zajdi si k odborníkovi a svěř se mu. Po netu nikdo vyšetřovat neumí a ani nevíme v čem lžeš a v čem mluvíš pravdu.
Nepřevracej slova. Nikdy jsem neřekl že jsi lhář. V jedné nedávné otázce třeba píšeš „Stalo se mi to základní škole na 2. stupni, takže moje vzpomínky nemusí být přesné a úplné. Píšu to, co si pamatuji.“ Pokud si nevzpomínáš přesně, tak vzpomínáš jinak než to bylo, což znamená že nám neříkáš pravdu. A opak pravdy je lež

Upravil/a: Drap

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rokio

Mc Merkurion: Děkuji. Ulevilo se mi.

před 1393 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Rokio

Drap: Ty říkáš, že jsem lhář? Proč si to myslíš? Splnil jsem většinu svých slibů, na OA jsem podle asistentky jí neřekl ani jedinou lež po tři roky a podle asistentky z učňáku, kam jsem dříve chodil, jsem inteligentní džentlmen. Jak ti mám dokázat, že nejsem lhář?

před 1393 dny Odpovědět Nahlásit