Avatar uživatele
haniya

Jaký fotoaparát by jste mě doporučili? Jsem amatér.

jaký máte názor na canon 450D?
Doplňuji:
nyní se rozhoduji mezi canon 5000 a nikon 5000? a váš názor?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? led, panenka před 4979 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
1popelka1

Píšete, že jste amatér… aby pro vás zrcadlovka nebyla zbytečně škoda a její funkce jste vůbec využila. Chcete nastavovat různé parametry nebo jen cvakat?

Obecně-Canony a Nikony jsou velmi dobré. Mám zkušenost s Canonem 300 a jsem spokojena, ale Nikoňáci a jiní zase hájí tu svou značku 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Pokud již máte nějaké zkušenosti s fotografováním a chcete se tomu více věnovat tak ji kupte. Počítejte ale, že setový objektiv není nic moc a za čas budete pokukovat po kvalitnějším objektivu za podstatně větší peníz a nezůstane jenom u jednoho.
Pokud jste zatím fotila jenom s kompaktem, hned se Vám dařit nebude. Canon nebo Nikon obě to jsou kvalitní značky a každá má své zastánce.
Doplňuji:
Nikon D 5000 znám, ale Canon 5000 ???? Není to 500 D nebo Canon 1000 D.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

pozrela som si recenziu, pokiaľ chcete naozaj fotografovať a nielen cvakať, nie je čo riešiť
záver recenzie:Canon EOS 450D je zajímavý fotoaparát pro náročné začátečníky. Nabízí mnoho funkcí, které mají vyspělejší řady EOS, ovšem zabalené do menšího kompaktního a lehkého těla. Kvalita obrazu je vynikající a dojem kazí pouze drobnosti v ovládání a uživatelském komfortu. Rozlišení snímače je ideální, zejména i pro zachování velmi nízkého šumu. Cena se pohybuje okolo 16 500 Kč včetně DPH v maloobchodech bez objektivu. Se setovým objektivem o cca 2 000 dražší.

Zdroj: http://www.fo­tografovani.cz/ar­t/forec_amater/ca­non-450D-rec.html

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu