Avatar uživatele
anonym

Jak se může zachovat podnik při vyrovnávání záporného konta pracovní doby

Pracuji ve společnosti,která zavedla konto pracovní doby.Nastala situace,kdy část hodin se samozřejmě nadělala,ale zakázky už nejsou a konto pracovní doby ještě není stále vyrovnané,zaměstnanci neměli příležitost vše vyrovnat zpět.Jak se má firma zachovat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3989 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
standa

V zásadě by firma měla postupovat podle ujednání, která jsou definována v pracovních smlouvách.

Aniž bych znal detaily, tak se domnívám, že popisovaná situace "...ale zakázky už nejsou" má znaky překážky v práci ze strany zaměstnavatele, které zjednodušeně řečeno zaměstnavatel musí v určité výši proplatit tak jako tak.

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony