reklama užitečná
Pro spotřebitele to je ta, která přináší nějakou novou informaci, např. o vlastnosti výrobku nebo o ceně.
reklama účinná
Pro zadavatele to je reklama, který přináší měřitelný efekt, např. zvýšení prodejů nebo povědomosti o značce.
reklama zajímavá
Reklama, který dokáže upoutat pozornost spotřebitele - např. přečte si celý inzerát v tisku, shlédne celou televizní reklamu bez přepínání
reklama nevkusná
to je subjektivní pro každého. Osobně bych to viděl tak, že pokud třetina lidí prohlásí o reklamě, že je nevkusná, tak asi opravdu nevkusná je.
0 Nominace Nahlásit |
* Reklama orientovaná na spotřebitele - má za úkol získat nové zákazníky a posílit "věrnost" stávajících uživatelů
* Reklama orientovaná na produkt - snaží se zvýšit odbyt výrobků, popř. oznamuje zavedení nového produktu na trh
* Reklama orientovaná na trh - snaží se oslovit určitou "cílovou skupinu" uživatelů
* Reklama orientovaná na vlastní podnik - pokouší se změnit image firmy v očích veřejnosti
* Reklama podle účelu:
* Informativní reklama (informuje o nových produktech, akcích,...)
* Přesvědčovací reklama (dává důraz na značku, podněcuje zákazníky k rychlé koupi)
* Připomínací reklama (připomíná, kde si určitý výrobek mouhou zákazníci koupit, nebo do kdy si ho mohou koupit)
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/R eklama
0
před 4159 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek