reklama užitečná
Pro spotřebitele to je ta, která přináší nějakou novou informaci, např.
o vlastnosti výrobku nebo o ceně.
reklama účinná
Pro zadavatele to je reklama, který přináší měřitelný efekt, např.
zvýšení prodejů nebo povědomosti o značce.
reklama zajímavá
Reklama, který dokáže upoutat pozornost spotřebitele – např. přečte si
celý inzerát v tisku, shlédne celou televizní reklamu bez přepínání
reklama nevkusná
to je subjektivní pro každého. Osobně bych to viděl tak, že pokud třetina
lidí prohlásí o reklamě, že je nevkusná, tak asi opravdu
nevkusná je.
0 Nominace Nahlásit |
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama
0
před 5582 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek