Avatar uživatele
Blecha

Co dělat, když mi firma poslala jiné zboží, než jsem si objednal?

Co dělat, když mi firma poslala jiné zboží, než jsem si objednal a teď neodpovídá?
Doplňuji:
Koupil jsem si pístní kroužky, ptal jsem se jaké potřebuju k určitému píst a řekli, že mi pošlou správné. Při namontování jsem zjistil že je menší a při demontáži mi praskl. M8 firma povinost mi poslat nové ? Nebo alepoň poslat nové, které si zaplatím ale poštovné a balné už se účtovat nebude ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4295 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
rynek878

Pokud to bylo přes internet,tak tady je rada:

Odstoupení od smlouvy – nákup přes internet

Pokud často nakupujete přes internetové e-shopy, může se stát, že objednané zboží neodpovídá vašim představám. Nezoufejte, můžete se opřít o zákon č. 367/2000 sb. §53 odst. 6:

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 5, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.

Zdroj: http://www.smlouva-zdarma.cz/o dstoupeni-od-smlouvy-nakup-pre s-internet

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

To je upozornění shůry. Prostě ponaučení abys příště lépe vybíral dodavatele.
Zkus ČOI, mohli by ti poradit i po telefonu.

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek