Avatar uživatele
mami

Chci dálkově studovat na VOŠ.Bude mi toto vzdělání k něčemu?Názory se různí.Je mi už přes 35 let.Díky

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4946 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Toť otázka.
Na ni se nedá jednoznačně odpovědět. Kde pracujete? Chybí Vám další kvalifikace pro výkon tohoto povolání? Nebo chcete studovat jen ze zájmu apod.? Věk nehraje roli. Systém celoživotního vzdělávání…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
tojsemjá

Vzdělání se nikdy neztratí.Ale záleží na důvodu a oboru,abyste neplýtval časem a energí zbytečně.Dálkově to bývá náročné.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Ewush

Rozhodně bude. Studuji VOŠ, protože na VŠ jsem se nedostala (studuji stejný obor jako bych studovala na VŠ) a myslím, že díky VOŠ získá člověk mnohem více praxe. Mám spoustu kamarádlů a známých, co mají sice titul Bc., ale jsou na pracáku, a to proto, že nemají žádnou praxi, tudíž je nikde nechtěji zaměstnat. Na VOŠ je sice praxe jen půl roku, ale lepší půl rok než nic. Konec konců i na VOŠ se dá udělat titul Bc., jen to trvá déle než na VŠ. Pokud musíte studovat, abyste neztratila zaměstnání, tak VOŠ určitě není špatná volba.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pondělí

i když né pro pro práci,tak pro vlastní radost,můj strýc ve 40 letech zečíná navštěvovat sedmou VŠ v životě a bez učení by zakrněl

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
atriplex