Zeptal/a se – 15.prosinec 14:13
Právo a zákony – Obchodní právo
Dobrý den, mám malý obchůdek s dásmským oblečením,kde prodávám i dřevěné náramky, před dvouma dnama tady byla paní,koupila si náramek ( 110,–kč) dneska přišla, že jí náramek padá z ruky, jestli by se dal vyměnit, zkoušela jiné seděli, jen se jí třeba nelíbil odstín, nebo tvar. Po 10minutách mi řekli jestli jí můžu vrátit peníze, řekla jsem že nemůžu, že si může vybrat jakýkoliv jiný, nebo vyměnit třeba za naušnice. Paní na mě vyjela, že jsem hrozný obchodník. že podle zákona je že jí peníze musím vrátit, když se jí to nelíbi, že všude jinde to tak je – lhuta prej 30 dní..Peníze jsem jí vrátila po 5 minutovém rozhovoru, kdy na mě paní ječela, a urážela.
Zeptal/a se – 15.prosinec 14:14
Právo a zákony – Obchodní právo
Dobrý den, mám malý obchůdek s dásmským oblečením,kde prodávám
i dřevěné náramky, před dvouma dnama tady byla paní,koupila si náramek (
110,–kč) dneska přišla, že jí náramek padá z ruky, jestli by se dal
vyměnit, zkoušela jiné seděli, jen se jí třeba nelíbil odstín, nebo
tvar. Po 10minutách mi řekli jestli jí můžu vrátit peníze, řekla jsem
že nemůžu, že si může vybrat jakýkoliv jiný, nebo vyměnit třeba za
naušnice. Paní na mě vyjela, že jsem hrozný obchodník. že podle zákona
je že jí peníze musím vrátit, když se jí to nelíbi, že všude jinde to
tak je – lhuta prej 30 dní..Peníze jsem jí vrátila po 5 minutovém
rozhovoru, kdy na mě paní ječela, a urážela.
Doplňuji:
Chtěla jsem se zeptat, jak to teda je?